ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Ковальчук Василь Васильович

Доповідач:

Ковальчук Василь Васильович

Підготував:

Фінансове управління Сокальської міської ради

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

11.12.2024

ЗАПРОПОНОВАНІ ПОПРАВКИ
ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про бюджет Сокальської міської територіальної громади на 2025 рік


УКРАЇНА
СОКАЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
LV сесія VІІІ скликання
 РІШЕННЯ №
         грудня 2024 року                                                                            м. Сокаль
 
Про бюджет
Сокальської міської
територіальної громади
на 2025 рік
 
1357800000
код бюджету
 
Відповідно до Бюджетного кодексу України, пункту 23 частини 1 статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України "Про Державний бюджет України на 2025 рік", Сокальська міська рада
 
ВИРІШИЛА:
1. Визначити на 2025 рік:
доходи бюджету Сокальської міської територіальної громади у сумі 458 133 600,00 гривень, у тому числі доходи загального фонду бюджету Сокальської міської територіальної громади – 447 782 700,00 гривень, та доходи спеціального фонду бюджету Сокальської міської територіальної громади – 10 350 900,00 гривень, згідно з додатком 1 до цього рішення;
видатки бюджету Сокальської міської територіальної громади у сумі 458 133 600,00 гривень, у тому числі видатки загального фонду бюджету Сокальської міської територіальної громади – 447 782 700,00 гривень, та видатки спеціального фонду бюджету Сокальської міської територіальної громади – 10 350 900,00 гривень;
оборотний залишок бюджетних коштів бюджету Сокальської міської територіальної громади у розмірі 1 000 000,00 гривень, що становить 0,22 відсотка видатків загального фонду бюджету Сокальської міської територіальної громади, визначених цим пунктом, згідно з додатком 2 до цього рішення;
- резервний фонд бюджету Сокальської міської територіальної громади у розмірі 3 000 000,00 гривень, що становить 0,67 відсотка видатків загального фонду бюджету Сокальської міської територіальної громади, визначених цим пунктом.
 
2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів бюджету Сокальської міської територіальної громади на 2025 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами згідно з                  додатком 3 до цього рішення.
 
3. Затвердити на 2025 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком 4 до цього рішення.
 
4. Затвердити розподіл витрат бюджету Сокальської міської територіальної громади на реалізацію місцевих програм на 2025 рік у сумі 49 699 700,00 гривень згідно з додатком 5 до цього рішення.
 
5. Затвердити ліміти споживання енергоносіїв головним розпорядникам коштів бюджету Сокальської міської територіальної громади в межах затверджених асигнувань на 2025 рік згідно з додатком 6 до цього рішення.
 
6. Затвердити на 2025 рік обсяги капітальних вкладень в розрізі інвестиційних проєктів згідно з додатком 7 до цього рішення.
 
7. Установити, що у загальному фонді бюджету Сокальської міської територіальної громади на 2025 рік до доходів загального фонду бюджету Сокальської міської територіальної громади належать доходи, визначені статтями 64 Бюджетного кодексу України та трансферти, визначені статтями 93, 96, 97 Бюджетного кодексу України (крім субвенцій, визначених статтею 69.1 та частиною першою статті 71 Бюджетного кодексу України), а також надходження відповідно до Закону України „Про Державний бюджет України на 2025 рік”.
Установити, що джерелами формування спеціального фонду  бюджету Сокальської міської територіальної громади на 2025 рік у частині доходів є надходження, визначені статтями 13, 69.1, 71 Бюджетного кодексу України, а також інші надходження відповідно до Закону України „Про Державний бюджет України на 2025 рік”.
Установити, що у 2025 році кошти, отримані до спеціального фонду бюджету Сокальської міської територіальної громади на 2025 рік згідно з частиною 4 статті 13 Бюджетного кодексу України, спрямовуються на реалізацію заходів, визначених статтею 13 Бюджетного кодексу України; кошти, отримані до спеціального фонду згідно із статтею 71 Бюджетного кодексу України спрямовуються на реалізацію заходів відповідно до статті 71 Бюджетного кодексу України; кошти, отримані до спеціального фонду згідно із пунктом 4, 4.1 частини 1 статті 69.1 Бюджетного кодексу України, використовуються на природоохоронні заходи. 
Установити, що у 2025 році плата за оренду майна здійснюється згідно з Положенням про оренду майна Сокальської міської ради Львівської області, затвердженим рішенням міської ради від 27.04.2021 року №233 із внесеними змінами та доповненнями.
 
8. Визначити на 2025 рік, відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України, захищеними видатками бюджету Сокальської міської територіальної громади видатки загального фонду на:
  • оплату праці працівників бюджетних установ;
  • нарахування на заробітну плату;
  • придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
  • забезпечення продуктами харчування;
  • оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
  • соціальне забезпечення;
  • поточні трансферти місцевим бюджетам.
 
9. Відповідно до статей 16, 43 та 73 Бюджетного кодексу України надати повноваження фінансовому управлінню Сокальської міської ради в особі начальника управління у 2025 році:
- отримувати позики на покриття тимчасових касових розривів бюджету Сокальської міської територіальної громади, пов'язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, у межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України;
- в межах поточного бюджетного періоду здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів бюджету Сокальської міської територіальної громади на депозитах з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду, у порядку затвердженому Кабінетом Міністрів України, за попереднім погодженням з постійною комісією з питань бюджету, соціально економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва;
- здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів бюджету Сокальської міської територіальної громади, шляхом придбання державних цінних паперів, у порядку затвердженому Кабінетом Міністрів України, за попереднім погодженням з постійною комісією з питань бюджету, соціально економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.
10. У процесі виконання бюджету Сокальської міської територіальної громади, в межах його загального обсягу, перерозподіл видатків, що призводить до зміни обсягу затверджених бюджетних призначень головному розпоряднику коштів місцевого бюджету за загальним і спеціальним фондами, а також розподіл та перерозподіл затверджених і додатково наданих трансфертів, здійснювати з урахуванням вимог чинного бюджетного законодавства виконавчому органу Сокальської міської ради за погодженням з постійною комісією з питань бюджету, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.
11. Установити, що у 2025 році безкоштовне харчування дітей в освітніх закладах та закладах дошкільної освіти надається:
а) дітям-сиротам, дітям позбавлених батьківського піклування;
б) дітям із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»;
в) дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах (групах);
г) дітям з інвалідністю (діти дошкільного віку);
д) учням закладів освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення, а також дітям, евакуйованих із зони відчуження; дітям, які є особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, і тих, що проживали у зоні безумовного (обов'язкового) відселення з моменту аварії до прийняття постанови про відселення, відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;
е) дітям з числа внутрішньо переміщених осіб;
є) дітям, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів;
ж) дітям, батьки яких призвані під час мобілізації/за контрактом (на особливий період) у зв'язку з повномасштабним вторгненням російської федерації на територію суверенної України;
з) дітям учасників бойових дій;
и) дітям військовослужбовців, учасників бойових дій, які загинули (пропали безвісти) або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час захисту Батьківщини або виконання інших обов'язків військової служби (службових обов'язків), а також внаслідок захворювання, пов'язаного з перебуванням на фронті або одержаного в період проходження військової служби під час воєнних дій та конфліктів.
        Дотримуватись виконання батьківської плати за харчування вихованців навчально-виховних комплексів (дошкільна ланка), структурних дошкільних підрозділів та закладів дошкільної освіти сільської місцевості у розмірі 50%, закладів дошкільної освіти міської місцевості у розмірі 60% від вартості харчування.
        Встановити середню вартість харчування 1 дітодня: учнів 1-11 класів – до 40,00 грн; вихованців структурних дошкільних підрозділів (дошкільна ланка) та закладів дошкільної освіти сільської місцевості – до 80,00 грн; вихованців закладів дошкільної освіти міської місцевості 1-4 роки – до 70,00 грн, 5-6 років – до 80,00 гривень.
         
 12. Установити, що видатки бюджетних установ в межах одного головного розпорядника коштів, які фінансуються з бюджету Сокальської міської територіальної громади та розташовані в одній будівлі, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, телекомунікаційних та загальнобудинкових послуг може здійснювати розпорядник бюджетних коштів, на балансі якого знаходиться ця будівля. 
 
13. Головним розпорядникам коштів бюджету Сокальської міської територіальної громади:
13.1. Забезпечити затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цього рішення. Забезпечити оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів;
13.2. Здійснювати управління бюджетними коштами у межах встановлених їм бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі;
13.3. Затвердити граничні ліміти споживання енергоносіїв у фізичних розмірах для підпорядкованих закладів, виходячи з обсягів відповідних бюджетних призначень;
13.4. Забезпечити в повному обсязі потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати в межах затверджених кошторисних призначень; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ і послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами та укладання договорів за кожним видом відповідних послуг у межах бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі;
13.5. Забезпечити дотримання помісячного розподілу кошторисних призначень загального фонду бюджету.
 
14. Фінансовому управлінню Сокальської міської ради:
14.1. У разі внесення Міністерством фінансів України змін і доповнень до бюджетної класифікації в частині присвоєння окремим трансфертам, доходам і видаткам найменувань та кодів класифікації, враховувати такі зміни під час складання та виконання розпису бюджету на 2025 рік;
14.2. Здійснювати фінансування видатків на інші напрямки використання за умови відсутності протермінованої заборгованості із виплати заробітної плати, оплати за енергоносії та комунальні послуги бюджетних установ.
 
15. Кошти від перевиконання дохідної частини бюджету Сокальської міської ради та вільний залишок коштів у 2025 році першочергово спрямовувати на захищенні статті видатків, створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії російської федерації проти України, заходи та роботи з територіальної оборони та мобілізаційної підготовки, підтримку сил безпеки і оборони, проектування, будівництво, ремонт захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення та облаштування приміщень, які плануються до використання для укриття населення, будівництво фортифікаційних споруд із дотриманням норм Бюджетного кодексу України.
 
16. Це рішення набирає чинності з 01 січня 2025 року.
 
17. Опублікувати це рішення у встановленому порядку не пізніше, ніж через десять днів з дня його прийняття.
 
18. Додатки 1- 7 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
 
19. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, соціально економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.   
    
 ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
ДО ПРОЕКТУ РІШЕННЯ СОКАЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
„ПРО БЮДЖЕТ СОКАЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
НА 2025 РІК”

 
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ХІД ВИКОНАННЯ
БЮДЖЕТУ У 2024 РОЦІ
(за оперативними даними)
 
До загального фонду бюджету Сокальської міської територіальної громади у 2024 році за очікуваними даними надійде 347 974,5 тис.грн податків, зборів та платежів що становитиме 102,0 відсотка уточнених планових показників.
Найбільшу питому вагу (64,6 %) у надходженнях до міського бюджету займає податок на доходи фізичних осіб, тому виконання планових показників за доходами в основному залежить від розвитку громади та мобілізації до бюджету цього податку. Загалом у 2024 році від установ, підприємств, організацій, що розташовані на території Сокальської громади очікуються надходження податку на доходи фізичних осіб в сумі 224 800,0 тис.грн, що становитиме 100,5 відсотка уточненого плану.
Другим по величині (питома вага 16,3 %) в наповненні дохідної частини бюджету громади є єдиний податок з фізичних та юридичних осіб, надходження якого очікуються в сумі 56 880,0 тис.грн, що становитиме 100,3 відсотка уточнених планових показників поточного періоду.
Очікувані надходження податку на майно в частині плати за землю (питома вага в дохідній частині бюджету 10,6 %) складуть 36 800,0 тис.грн, що становитиме 111,6 відсотка планових призначень.
Крім того, до загального фонду бюджету громади в 2024 році надійде за очікуваними даними 29 494,5 тис.грн інших податків та зборів. Це акцизний  податок – 15 250,0 тис.грн, податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки – 7 595,9 тис.грн, адміністративні збори та платежі – 2 650,0 тис.грн, адміністративні штрафи – 1 225,9 тис.грн, орендна плата за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності – 570,0 тис.грн, рентна плата за користування надрами – 314,7 тис.грн, рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – 215,0 тис.грн, транспортний податок – 208,0 тис.грн, частина чистого прибутку комунальних підприємств, що вилучається до бюджету – 8,0 тис.грн,  державне мито – 58,0 тис.грн, туристичний збір – 53,0 тис.грн, плата за встановлення земельного сервітуту – 50,0 тис.грн, орендна плата за водні об’єкти – 18,0 тис.грн, податок на прибуток комунальних підприємств – 303,0 тис.грн та інші – 975,0 тис.грн.
 
За попередніми обрахунками доходи спеціального фонду Сокальської громади у 2024 році складуть 19 283,8 тис.грн, з них власні надходження бюджетних установ становитимуть 13 921,0 тис.грн, доходи екологічного фонду – 443,6 тис.грн, кошти від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва – 3,2 тис.грн, до бюджету розвитку надійде 4 916,0 тис.грн, з них коштів від продажу землі несільськогосподарського призначення – 1 336,0 тис.грн та коштів від викупу земельних ділянок сільськогосподарського призначення – 3 580,0 тис.грн.
 
Офіційних трансфертів за звітний період надійде в сумі 157 327,3 тис.грн.
 
Очікуване виконання видаткової частини місцевого бюджету
 
На утримання бюджетних установ до завершення 2024 року видатки будуть проведені в межах планових призначень.
З них на утримання органів місцевого самоврядування (апарату Сокальської міської ради та її виконавчих органів) у 2024 році очікується використання коштів на загальну суму 38 026,7 тис.грн, з них по загальному фонду 37 599,2 тис.грн та спеціальному – 427,5 тис.гривень.
По загальному фонду на виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам буде використано кошти в сумі 33 096,6 тис.грн, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 1 586,3 тис.грн, на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю – 709,9 тис.грн, оплату послуг – 1 811,4 тис.грн, оплату відряджень – 91,9 тис.грн, інші поточні видатки – 303,1 тис.гривень.
По спеціальному фонду очікується виконання видатків на суму 427,5 тис.грн, в тому числі на придбання предметів, матеріалів – 13,0 тис.грн, оплату послуг (крім комунальних) – 13,7 тис.грн, оплату інших енергоносіїв – 32,4 тис.грн та придбання обладнання і предметів довготривалого користування на суму 368,4 тис.грн (акумуляторні станції, програмно-апаратний комплекс „Електронна черга”).
 
На утримання установ освіти очікується використати кошти по загальному фонду в сумі 363 485,3 тис.грн, з них на виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам – 301 132,0 тис.грн, оплату енергоносіїв і комунальних послуг – 33 525,8 тис.грн, продуктів харчування – 14 560,5 тис.грн, на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю – 8 813,3 тис.грн, оплату послуг – 4 803,4 тис.грн, оплату відряджень – 224,7 тис.грн, інші поточні видатки – 425,6 тис.гривень.
Фінансування загальної середньої освіти у 2024 році проводиться із різних джерел надходжень, зокрема за рахунок освітньої субвенції на суму 137 662,3 тис.грн (на оплату праці педагогічних працівників), субвенції на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції на суму 2 062,2 тис.грн (на оплату праці директора та педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру), субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 435,2 тис.грн, субвенції на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 3 527,1 тис.грн, субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду на придбання засобів навчання та обладнання у кабінет „Захист України” – 4 774,5 тис.грн, субвенції на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту „Активні парки - локації здорової України” за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 83,1 тис.грн, іншої субвенції з бюджетів Великомостівської та Белзької міських територіальних громад – 68,0 тис.гривень.
По спеціальному фонду очікується спрямувати кошти на суму 23 445,7 тис.грн, з них на заробітну плату з нарахуваннями – 778,2 тис.грн, на продукти харчування – 9 572,4 тис.грн, придбання предметів, матеріалів та інвентарю –1 421,0 тис.грн, оплату послуг – 42,3 тис.грн, капітальне придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю – 5 539,8 тис.грн на капітальні ремонти приміщень – 2 177,5 тис.гривень.
 
На утримання установ охорони здоров’я (КНП "Сокальська районна лікарня") у 2024 році буде використано кошти на загальну суму 23 525,7 тис.грн, з них по загальному фонду 19 467,0 тис.грн, по спеціальному фонду (бюджет розвитку) 4 058,7 тис.грн на капітальні ремонти приміщень КНП "Сокальська районна лікарня". На оплату енергоносіїв будуть проведені видатки на суму 15 759,0 тис.грн, на придбання бензину для перевезення 5-ох хворих у Червоноградську міську лікарню на гемодіаліз – 200,0 тис.грн, оплату праці працівників фельдшерських пунктів – 1 508,6 тис.грн, Програму забезпечення медикаментами та виробами медичного призначення пільгової категорії населення Сокальської територіальної громади на 2022-2025 роки – 1 939,4 тис.гривень.
 
По центру надання соціальних послуг у 2024 році очікується виконання видатків на суму 8 253,9 тис.грн, з них на заробітну плату з нарахуваннями –7 404,1 тис.грн, на придбання предметів, матеріалів та обладнання – 312,5 тис.грн, оплату послуг – 36,4 тис.грн, відряджень – 3,6 тис.грн, енергоносіїв –213,3 тис.грн, інші видатки – 284,0 тис.гривень.
Очікувані видатки для надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги складуть 825,9 тис.грн, по Програмі соціального захисту окремих категорій населення Сокальської міської ради на 2022-2025 роки – 4 678,9 тис.грн, Програмі фінансової підтримки громадської організації Благодійного Фонду Карітас-Сокаль на 2022-2025 роки – 509,0 тис.грн, Програмі фінансової підтримки громадської організації Сокальської районної асоціації інвалідів на 2022-2025 роки – 115,0 тис.грн, Програмі компенсації пільгового проїзду окремих категорій громадян на залізничному транспорті у Сокальській територіальній громаді на 2023-2025 роки – 150,0 тис.грн, Програмі компенсації пільгового проїзду окремих категорій громадян в автомобільному транспорті Сокальської міської ради на 2022-2025 роки –           2 640,0 тис.гривень.
 
У 2024 році на утримання закладів культури очікується використати кошти загального фонду в сумі 19 920,4 тис.грн, з них на заробітну плату з нарахуваннями – 17 146,7 тис.грн, оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 1 592,4 тис.грн, придбання предметів, матеріалів – 395,3 тис.грн, оплату послуг – 486,0 тис.грн, інші видатки на утримання – 32,0 тис.гривень. На реалізацію програми підтримки творчої діяльності аматорських колективів Сокальської міської територіальної громади у 2022-2025 роках планується освоїти 100,0 тис.грн, програми пропагування Сокальського краю на території України та за кордоном: культурний розвиток Сокальського краю у 2022-2025 роках – 168,0 тис.гривень.
Видатки спеціального фонду очікується використати в сумі 663,8 тис.грн (на придбання предметів, матеріалів та інвентарю, оплату послуг, енергоносіїв, капітальні видатки).
 
На утримання установ фізичної культури і спорту планується використати кошти загального фонду в сумі 10 019,0 тис.грн, а саме на утримання дитячо-юнацької спортивної школи „Соколяни” – 7 849,0 тис.грн, утримання спортивних споруд (КЗ „Фізкультурно-спортивний комплекс „Сокіл””) – 1 372,4 тис.грн, на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту „Активні парки – локації здорової України” – 83,2 тис.грн (за рахунок надходження субвенції з державного бюджету), на забезпечення діяльності міського центру фізичного здоров’я населення „Спорт для всіх” – 137,5 тис.грн, на проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських та неолімпійських видів спорту – 576,9 тис.гривень.
По спеціальному фонду очікується виконання видатків на суму 378,0 тис.грн, в тому числі на придбання предметів та матеріалів – 104,0 тис.грн, оплату послуг – 9,4 тис. грн, оприбуткування витяжки – 100,0 тис.гривень, капітальний ремонт (влаштування поверхневого водовідведення над укриттям) будівлі – 164,6 тис.гривень.
 
На житлово-комунальне господарство планується освоїти кошти в сумі 17 713,3 тис.грн для забезпечення вуличного освітлення населених пунктів, утримання вулично-дорожньої мережі, догляд за зеленими насадженнями, утримання місць поховань, проведення робіт з благоустрою по 19 старостинських округах, капітального ремонту мереж вуличного освітлення с.Войславичі, тощо.
 
На ремонт та утримання доріг буде використано кошти в сумі 8 274,1 тис.гривень.
 
На утримання місцевої пожежної команди Сокальської міської ради планується провести видатки в сумі 1 671,5 тис.грн, з них на виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам – 1 479,9 тис.грн, оплату спожитих енергоносіїв – 21,1 тис.грн, придбання предметів, матеріалів та інвентарю – 151,1 тис.грн, оплату послуг – 10,5 тис.грн, інші видатки – 8,9 тис.гривень.
 
Крім того, планується провести видатки по Програмі створення, накопичення та використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків у Сокальській міській територіальній громаді на 2022-2025 роки на суму 183,7 тис.грн, Програмі фінансової підтримки та зміцнення матеріально-технічної бази комунальних підприємств в Сокальській міській територіальній громаді на 2024-2025 роки – 7 280,3 тис.грн, Програмі підтримки заходів мобілізації Сокальської міської територіальної громади на 2024 рік – 94,2 тис.грн, Програмі створення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення Сокальської міської територіальної громади на 2024 рік – 220,2 тис.грн, Програмі сприяння матеріально-технічного забезпечення військових частин Міністерства оборони України та Міністерства внутрішніх справ України на 2024 рік – 29 740,0 тис.грн, Програмі профілактики злочинності на території Сокальської міської територіальної громади на 2024 рік – 300,0 тис.грн, Програмі розвитку та підтримки пожежно-рятувальних підрозділів розташованих на території Сокальської міської територіальної громади в 2024 році – 369,0 тис.грн, Програмі покращення стану матеріально-технічного забезпечення батальйону поліції особливого призначення «Корпус оперативно-раптової дії» (стрілецький) ГУНП у Львівської області на 2024 рік – 300,0 тис.гривень.
 
 
ПРО ПОКАЗНИКИ ПРОЕКТУ
БЮДЖЕТУ СОКАЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ

ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ НА 2025 РІК
 
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ


Формування проєкту бюджету Сокальської міської територіальної громади, як і усієї України в цілому, здійснюється в умовах воєнного стану. Проєкт бюджету Сокальської міської територіальної громади на 2025 рік розроблено на основі положень Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік», особливостей складання проєктів місцевих бюджетів на 2025 рік, доведених листом Міністерства фінансів України від 26.11.2024 № 05110-08-6/34248.
Пріоритетом формування бюджетної політики на 2025 рік і надалі залишається прогнозування збалансованих і оптимальних показників бюджету за доходами і видатками.
 
ДОХОДИ БЮДЖЕТУ
 
При прогнозуванні дохідної частини місцевого бюджету на 2025 рік було враховано статистичні показники, які використовуються при розрахунку прогнозних надходжень податків та зборів, очікувані макропоказники Мінекономіки на 2024 рік та прогнозні на 2025 рік, фактичне виконання дохідної частини бюджету за результатами 2022-2023 років та 10-ти місяців 2024 року, продовження на 2024 рік дії тимчасової норми щодо підвищеного (+4 %) нормативу зарахування податку на доходи фізичних осіб до місцевих бюджетів, рішення про встановлення місцевих податків і зборів, ураховуючи при цьому ставки оподаткування та нормативи зарахування загальнодержавних податків та зборів, інших умов, що є наслідками введення воєнного стану.
Під час визначення обсягу ресурсу проєкту бюджету на 2025 рік враховано:
- прогнозний розмір мінімальної заробітної плати у розмірі з 01 січня 2025 року – 8 000 гривень;
- прогнозний посадовий оклад працівника 1 тарифного розряду Єдиної тарифної сітки – 3 600 гривень;
- прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 3 028 гривень.
 
Склад доходів бюджету визначають статті 64, 691, 71 Бюджетного кодексу України та Закон України „Про Державний бюджет України на 2025 рік”.
 
Ресурс міського бюджету у 2025 році становитиме 458 133,6 тис.грн, в тому числі загального фонду – 447 782,7 тис.грн, спеціального фонду – 10 350,9 тис.гривень.
 
ДОХОДИ ЗАГАЛЬНОГО ФОНДУ
 
Офіційні трансферти на 2025 рік передбачені в сумі 97 782,7 тис. грн, з них:
- базова дотація – 4 599,3 тис.грн;
- освітня субвенція – 93 183,4 тис.грн (з розрахунку на 8 місяців).
 
Обсяг дохідної частини загального фонду бюджету Сокальської міської територіальної громади на 2025 рік без урахування міжбюджетних трансфертів визначено в сумі 350 000,0 тис.гривень. Основними джерелами доходів загального фонду є податок на доходи фізичних осіб, єдиний податок та податок на майно в частині плати за землю.
 
Податок на доходи фізичних осіб є базовим джерелом наповнення дохідної частини бюджету Сокальської міської ради, питома вага якого в обсязі доходів загального фонду на 2025 рік складає 64,2 відсотка. За базою оподаткування податок на доходи фізичних осіб у 2024 році формується на 82,8 % від заробітної плати, на 13,7 % від інших джерел крім заробітної плати, на 1,7 % за результатами річного декларування, на 1,3 % із доходів спеціалістів Укроргсинтезу та 0,5 % у вигляді мінімального податкового зобов’язання. За видами економічної діяльності 74 % податку – це податок за рахунок підприємств промисловості, торгівлі, суб’єктів підприємництва, будівництва, сільського господарства та інших, а 26 % – надходження від установ бюджетної сфери.
Прогноз надходжень податку на доходи фізичних осіб до бюджету громади у 2025 році розрахований відповідно до єдиної ставки (18%) оподаткування доходів фізичних осіб, сталого розміру мінімальної заробітної плати з 01 січня 2025 року на рівні грудня 2024 року у розмірі – 8 000 грн та прожиткового мінімуму для працездатних осіб у розмірі – 3 028 грн, посадового окладу працівника 1 тарифного розряду Єдиної тарифної сітки, що залишився на рівні грудня 2024 року – 3 600 грн; фактичних надходжень податку у 2024 році.
Розрахунок прогнозу надходжень податку на доходи фізичних осіб на 2025 рік розраховано з урахуванням положень Податкового та Бюджетного кодексів України та становить 224 700,0 тис.грн.
Відповідно до бюджетного законодавства нормативи розмежування податку на доходи фізичних осіб у 2025 році становлять:
- до державного бюджету – 21%
- до обласного бюджету – 15%
- до бюджету міської ради – 64%.
 
Єдиний податок
Питома вага єдиного податку в структурі доходів загального фонду бюджету складає 17,5 відсотка, а від обсягу місцевих податків і зборів 58,9 відсотки.
Надходження даного податку планується в сумі 61 325,0 тис.гривень.
Прогнозний обсяг єдиного податку на 2025 рік розраховано з урахуванням положень Податкового кодексу України, фактичних надходжень у 2024 році, збільшенням надходжень від платників єдиного податку другої групи у зв’язку із зростанням мінімальної заробітної плати у 2024 році. Відповідно до рішення Сокальської міської ради від 14 липня 2021 року N 351 „Про встановлення єдиного податку на території Сокальської міської територіальної громади” встановлено ставки: для першої групи платників єдиного податку – 10 відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб; для другої групи платників єдиного податку – 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.
 
Податок на майно в частині плати за землю формується із земельного податку (питома вага 32,6%) та орендної плати за земельні ділянки (питома вага 67,4%). Обсяг податку на майно в частині плати за землю на 2025 рік визначено в сумі  35 000,0 тис.гривень. В структурі доходів плата за землю складає 10,0 відсотків обсягу доходів загального фонду без трансфертів та 33,6% від обсягу місцевих податків і зборів.
 
У 2025 році податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки передбачено отримати в сумі 7 757,0 тис.грн. Податок формується із оподаткування житлової та комерційної нерухомостей юридичних та фізичних осіб. Питома вага даного податку в загальному фонді складає 2,2 відсотка.
В структурі надходжень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки в розрізі юридичних та фізичних осіб питома вага надходжень від юридичних осіб становить 42,0 %, а за видами нерухомого майна питома вага надходжень, сплачених за нежитлову нерухомість, становить 83,7 %.
 
Крім того, в дохідній частині бюджету на 2025 рік враховано 21 218,0 тис.грн наступних платежів:
  • акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 7 100,0 тис.грн, акцизного податку з пального – 10 200,0 тис.грн;
  • плати за надання інших адміністративних послуг – 2 000,0 тис.грн;
  • адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 550,0 тис.грн;
  • адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців – 90,0 тис.грн;
  • податку на прибуток підприємств комунальної власності –  18,0 тис.грн;
  • частини чистого прибутку (доходу) комунальних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету – 21,0 тис.грн;
  • рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів  – 160,0 тис.грн;
  • рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин – 254,0 тис.грн;
  • адміністративних штрафів та інших санкцій – 65,0 тис.грн;
  • надходжень від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності – 590,0 тис.грн;
  • державного мита – 55,0 тис.грн;
  • туристичного збору – 49,0 тис.грн;
  • орендної плати за водні об’єкти, що надаються в користування місцевими радами – 20,0 тис.грн;
  • плати за встановлення земельного сервітуту – 25,0 тис.грн;
  • інших надходжень – 21,0 тис.гривень.
 
ДОХОДИ СПЕЦІАЛЬНОГО ФОНДУ
 
Доходи спеціального фонду бюджету на 2025 рік сформовано в сумі 10 350,9 тис.грн за рахунок власних надходжень бюджетних установ, надходжень до екологічного фонду та бюджету розвитку. Зокрема, плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю, заплановано в сумі 8 562,5 тис.грн, надходжень від додаткової (господарської) діяльності – 6,0 тис.грн, плати за оренду майна бюджетних установ – 425,8 тис.грн, надходжень від реалізації майна – 9,1 тис.грн, благодійних внесків, грантів та дарунків – 628,5 тис.грн, екологічного податку – 247,3 тис.грн, грошових стягнень за шкоду заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності – 50,0 тис.грн, коштів від продажу землі несільськогосподарського призначення – 200,0 тис.грн та коштів від викупу земельних ділянок сільськогосподарського призначення – 221,7 тис.гривень.
 
 
 
 
ВИДАТКИ БЮДЖЕТУ
 
У проекті бюджету на 2025 рік видатки за загальним і спеціальним фондами пропонуються в обсязі 458 133,6 тис.грн. Зокрема, видатки загального фонду визначено у сумі 447 782,7 тис.грн, спеціального фонду – 10 350,9 тис.гривень.
ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ
На утримання апарату міської ради на 2025 рік передбачаються кошти по загальному фонду в сумі 40 239,8 тис.гривень. Враховано видатки на заробітну плату з нарахуваннями працівникам в сумі 36 367,5 тис.грн, оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 1 564,0 тис.грн, інші видатки – 2 308,3 тис.гривень.
По спеціальному фонду заплановано кошти в сумі 220,0 тис.грн для придбання предметів, матеріалів.
На утримання відокремлених підрозділів передбачено кошти в сумі 7 374,1 тис.грн, а саме: для відділу освіти, молоді та спорту Сокальської міської ради – 2 090,2 тис.грн, відділу культури Сокальської міської ради – 1 207,1 тис.грн, фінансового управління Сокальської міської ради – 2 804,3 тис.грн, відділу „Служба у справах дітей” Сокальської міської ради – 1 272,5 тис.гривень.
На Програму підтримки інформаційно-презентаційних заходів на 2025 рік плануються кошти в сумі 210,0 тис.гривень.
На оплату членських внесків Асоціації ОТГ у 2025 році передбачаються кошти в сумі 32,0 тис.гривень.
 
ОХОРОНА ЗДОРОВ'Я
У проекті бюджету для установ КНП "Сокальська районна лікарня" за загальним фондом враховано видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв в сумі 16 782,1 тис.грн та на перевезення хворих на гемодіаліз – 224,6 тис.гривень. На Програму забезпечення медикаментами та виробами медичного призначення пільгової категорії населення Сокальської територіальної громади на 2022-2025 роки передбачено кошти в сумі 2 284,3 тис.грн (КНП "Сокальська районна лікарня" – 2 054,3 тис.грн, Сокальська міська рада (зубопротезування) – 130,0 тис.грн, ФОП Сивак – 100,0 тис.грн).
 
ОСВІТА
У проекті бюджету на утримання 36 шкіл, 3 позашкільних установ (мала академія наук, станція юних техніків, будинок учнівської творчості), центру професійного розвитку педагогічних працівників, КУ «Центр обслуговування закладів освіти» Сокальської міської ради (централізована бухгалтерія та група централізованого обслуговування), КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Сокальської міської ради, дитячої школи мистецтв імені Віктора Матюка, 22 дитячих дошкільних установ враховано видатки загального фонду в загальній сумі 307 053,0 тис.грн, в тому числі за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету на 8 місяців 2025 року в сумі 93 183,4 тис.гривень.
У проекті бюджету передбачено покриття видатків на заробітну плату з нарахуваннями педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти, які фінансуються за рахунок освітньої субвенції, на суму 14 800,0 тис.грн з бюджету Сокальської міської територіальної громади. У випадку не прийняття відповідних рішень сесії Сокальської міської ради про оптимізацію закладів загальної середньої освіти з кількістю учнів менше 45 додатковий фінансовий ресурс на оплату праці педагогічних працівників становитиме 5 400,0 тис.гривень.
На заробітну плату з нарахуваннями працівникам освіти у 2025 році планується спрямувати 247 192,0 тис.грн, що складає 80,6 % всіх видатків загального фонду на освіту.
Видатки на оплату комунальних послуг та спожитих енергоресурсів для установ освіти передбачаються в обсязі 37 599,3 тис.грн (12,2 % видатків загального фонду), видатки на харчування – 11 932,3 тис.грн (3,8 %). Інші поточні видатки на утримання установ освіти заплановано в сумі 10 329,4 тис.грн (3,4 % видатків загального фонду).
          Проєктом рішення визначено на 2025 рік, що батьки або особи, які їх заміняють вносять батьківську плату за харчування вихованців навчально-виховних комплексів (дошкільна ланка), структурних дошкільних підрозділів та закладів дошкільної освіти сільської місцевості у розмірі 50%, закладів дошкільної освіти міської місцевості у розмірі 60% від вартості харчування.
          Середню вартість харчування 1 дітодня визначено: учнів 1-11 класів до 40,00 грн; вихованців структурних дошкільних підрозділів (дошкільна ланка) та закладів дошкільної освіти сільської місцевості до 80,00 грн; вихованців закладів дошкільної освіти міської місцевості 1-4 роки до 70,00 грн, 5-6 років до 80,00 гривень.
У складі видатків на галузь на Програму підтримки обдарованої учнівської молоді громади Сокальської міської ради на 2022-2025 роки передбачено 81,5 тис.грн, Програму національно-патріотичного, військово-спортивного виховання та підготовки молоді до служби в Збройних силах України на 2021-2025 роки – 150,0 тис.гривень.
          По спеціальному фонду по установах освіти прогнозується одержати кошти за рахунок батьківської плати за харчування вихованців дошкільних структурних підрозділів – 687,1 тис.грн та закладів дошкільної освіти – 4 182,7 тис.грн, повернення коштів за харчування учнів 1-11 класів – 1 710,0 тис.грн, харчування учнів ГПД – 848,2 тис.грн, плати за навчання в школі мистецтв – 853,6 тис.грн, орендної плати – 87,0 тис.грн, транспортних послуг – 1,0 тис.грн, реалізації майна (макулатури, скла та металобрухту) – 9,1 тис.грн, інших платних послуг – 31,7 тис.грн, благодійних внесків, грантів та дарунків – 594,0 тис.грн. Кошти в сумі 9 004,3 тис.грн передбачається використати на заробітну плату з нарахуваннями в сумі 853,6 тис.грн, на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю – 107,3 тис.грн, продуктів харчування – 8 022,0 тис.грн, оплату послуг – 21,4 тис.гривень.
 
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ТА СОЦІАЛЬНЕ
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

На утримання комунальної установи „Центру надання соціальних послуг” на 2025 рік передбачено асигнування по загальному фонду в сумі 9 411,6 тис.грн, з них на заробітну плату з нарахуваннями працівникам – 8 656,3 тис.грн, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 268,7 тис.грн, на інші поточні видатки – 486,6 тис.гривень.
По спеціальному фонду заплановано кошти в сумі 148,5 тис.грн, з них на придбання предметів, матеріалів – 80,8 тис.грн, продуктових наборів – 34,5 тис.грн, оплату послуг – 33,2 тис.гривень.
На надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги враховано видатки в сумі 835,2 тис.гривень. На Програму соціального захисту окремих категорій населення Сокальської міської ради на 2022-2025 роки передбачаються видатки в сумі 3 516,9 тис.грн, Програму компенсації пільгового проїзду окремих категорій громадян в автомобільному транспорті Сокальської міської ради на 2022-2025 роки – 2 640,0 тис.грн, Програму фінансової підтримки громадської організації Сокальської районної асоціації інвалідів на 2022-2025 роки – 65,0 тис.грн, Програму компенсації пільгового проїзду окремих категорій громадян на залізничному транспорті у Сокальській територіальній громаді на 2023-2025 роки – 100,0 тис.грн, Програму фінансової підтримки громадської організації Благодійного Фонду «Карітас» – Сокаль на 2022-2025 роки – 80,0 тис.грн, Програму підтримки внутрішньо переміщених осіб на період дії воєнного стану в Сокальській територіальній громаді – 813,6 тис.гривень.
 
КУЛЬТУРА
У проекті бюджету на 2025 рік видатки загального фонду на утримання закладів культури передбачаються в сумі 19 605,0 тис.гривень.
Заплановані видатки забезпечують утримання централізованої бібліотечної системи (40 філій), 44 Народних домів та централізованої бухгалтерії.
Видатки на заробітну плату з нарахуваннями передбачаються в сумі 16 863,7 тис.грн, де нарахування на оплату праці складають більше 22% із врахуванням мінімальної бази нарахування ЄСВ, а це 0,25 шт.од., 0,5 шт.од., 0,75 шт.од., (86,0 % видатків загального фонду), видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 1 717,3 тис.грн (8,8 %), інші поточні видатки на утримання установ – 1 024,0 тис.грн (5,2 %).
У загальних видатках на галузь культури на Програму пропагування Сокальського краю на території України та за кордоном: культурний розвиток Сокальського краю у 2022-2025 роках передбачаються кошти в сумі 100,0 тис.грн, Програму підтримки творчої діяльності аматорських колективів Сокальської міської територіальної громади у 2022-2025 роках – 100,0 тис.гривень.
По закладах культури прогнозуються надходження до спеціального фонду на суму 102,6 тис.грн. Зазначені кошти передбачається використати на придбання господарських, канцелярських товарів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, придбання літератури.
 
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ
Проєктом бюджету на 2025 рік на галузь фізична культура і спорт заплановано видатки загального фонду в сумі 10 238,9 тис.грн, в тому числі на утримання дитячо-юнацької спортивної школи „Соколяни” – 8 342,8 тис.грн, утримання спортивних споруд („ФСК „Сокіл””) – 1 141,3 тис.грн, утримання центру „Спорт для всіх” – 144,8 тис.грн, на проведення навчально-тренувальних зборів і змагань – 250,0 тис.грн, на Програму підтримки розвитку пріоритетних видів спорту у Сокальській міській територіальній громаді на 2022-2025 роки в сумі 360,0 тис.гривень.
По закладах фізичної культури та спорту прогнозуються надходження до спеціального фонду по стадіону „Сокіл” в сумі 85,0 тис.грн, дитячо-юнацькій спортивній школі „Соколяни” – 71,5 тис.гривень. Дані кошти передбачено використати на придбання матеріалів, обладнання та інвентарю, оплату послуг.
 
ІНШЕ
На 2025 рік на утримання місцевої пожежної охорони Сокальської міської ради передбачаються видатки в сумі 1 803,9 тис.грн, з них на виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам – 1 587,5 тис.грн, оплату спожитих енергоносіїв – 73,9 тис.грн, інші видатки – 142,5 тис.гривень.
 
На заходи по організації благоустрою населених пунктів передбачені видатки загального фонду в сумі 17 560,0 тис.грн, в тому числі на старостинські округи 3 800,0 тис.грн. Видатки на благоустрій передбачаються на  утримання вуличного освітлення, оплату електроенергії, догляд за зеленими насадженнями, утримання місць поховання, утримання вулично-дорожньої мережі об’єктів благоустрою (збирання, підбирання та транспортування сміття, послуги з санітарної обробки та аналогічні послуги, встановлення технічних засобів регулювання дорожнім рухом), інші послуги.
 
На Програму створення та обслуговування місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення Сокальської міської територіальної громади на 2025 рік плануються видатки в сумі 33,0 тис.грн, Програму розроблення та внесення змін до містобудівної документації населених пунктів на території Сокальської міської територіальної громади на 2023-2025 роки – 326,7 тис.грн, Програму підтримки заходів мобілізації Сокальської міської територіальної громади на 2025 рік – 100,0 тис.грн, Програму розвитку земельних відносин, раціонального використання та охорони земель на території Сокальської міської територіальної громади на 2023-2025 роки – 380,0 тис.грн, Програму фінансової підтримки та зміцнення матеріально-технічної бази комунальних підприємств Сокальської міської ради на 2025 рік” – 1 494,7 тис.грн, Програму розвитку та утримання вулично-дорожньої мережі на території Сокальської міської територіальної громади на 2024-2025 роки – 2 000,0 гривень.
 
З екологічного фонду, відповідно до запланованих надходжень, плануються видатки на реалізацію заходів Програми  охорони навколишнього природного середовища громади Сокальської міської ради на 2025 рік в сумі 297,3 тис.гривень.
Резервний фонд заплановано в сумі 3 000,0 тис.гривень.
Прогноз місцевого бюджету на 2025–2026 роки
 
Доходи
Обсяг дохідної частини бюджету Сокальської міської територіальної громади у 2026 році прогнозується у сумі 384 650,0 тис.грн (ріст 9,9 %), у 2027 році – 415 422,0 тис.грн (ріст 8,0 %).
Прогноз доходів місцевого бюджету розроблено на підставі очікуваних показників економічного та соціального розвитку громади та можливості забезпечення сталого позитивного розвитку економіки. Враховано також динаміку надходжень протягом останніх років і прогнозні дані індексу споживчих цін.
 
Видатки
Обсяг видаткової частини місцевого бюджету у 2026 році прогнозується в сумі 492 113,2 тис.грн (109,9 % до 2025 року), у 2027 році – 531 482,2 тис.грн (108,0 % до 2026 року). Видатки розраховано із врахуванням зростання індексу споживчих цін, відповідно до затвердженої постанови Кабінету Міністрів України від 28 червня 2024 року № 751 «Про схвалення Бюджетна декларації  на 2025-2027 роки», у середньому на 9,9 відсотків за 2025 рік та на 8,0 відсотків за 2026 рік.
В основу прогнозних показників покладено відповідні макроекономічні показники, враховано наміри Уряду щодо проведення структурної реформи у бюджетній сфері та економіці, у сфері охорони здоров’я, освіти, соціального захисту населення, культури тощо.
Виконання вказаних завдань збалансоване за доходами та видатками. У 2026-2027 роках розподіл бюджетних коштів здійснюватиметься із урахуванням пріоритетів і завдань бюджетної політики, оцінки та аналізу кінцевого результату.
 
 
 
 
    Начальник фінансового управління                      Василь КОВАЛЬЧУК
 
 

 
 
   Міський голова                                               Сергій Касян

ДОДАТКИ

1 12 бюджет 2025 додатки 4 та 5.xls.pdf Переглянути
2 12 бюджет 2025 додаток 1.pdf Переглянути
3 12 бюджет 2025 додаток 1.xlsx.pdf Переглянути
4 12 бюджет 2025 додаток 3.pdf Переглянути
5 12 бюджет 2025 додаток 6.xls.pdf Переглянути
6 12 бюджет 2025 додаток 7.pdf Переглянути