ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Кондратюк Вадим Іванович

Доповідач:

Кондратюк Вадим Іванович

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

13.08.2025

ЗАПРОПОНОВАНІ ПОПРАВКИ
ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про затвердження Регламенту роботи виконавчого комітету Сокальської міської ради Львівської області

     
     

СОКАЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА                               

ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
V сесія VIІІ скликання

РІШЕННЯ

 

 
.08.2025 м. Сокаль  №
 
Про затвердження Регламенту роботи виконавчого комітету Сокальської міської ради Львівської області
   
 
 
   
 
 
Керуючись статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні, сесія Сокальської міської ради, Львівської області,-
 
ВИРІШИЛА:
 
  1. Затвердити Регламент роботи виконавчого комітету Сокальської міської ради Львівської області, що додається.
 
  1. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Сокальської міської ради від 17.12.2010р. №418 «Про затвердження положення про виконавчий комітет Сокальської міської ради». .
 
  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Вадима КОНДРАТЮКА
 
 
 
Міський голова 
   
 
Сергій КАСЯН
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                    Рішення сесії Сокальської міської ради
                                                                    від _____________№ ______
                                                                      міський голова___________С.КАСЯН
 
 
 
РЕГЛАМЕНТ
роботи виконавчого комітету
Сокальської міської ради Львівської області
 
Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1.  Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виконавчий комітет Сокальської міської ради Львівської області(далі виконавчий комітет) є її виконавчим органом, їй підконтрольним і підзвітним.              
1.2. Порядок діяльності виконавчого комітету і  його посадових осіб визначається Конституцією України, Законом України "Про місцеве самоврядування в України" та іншими законами України, постановами Кабінету Міністрів України та іншими нормативно-правовими актами, а також рішеннями міської ради і власними рішеннями.
1.3.Регламент розроблений на основі чинного законодавства України, який визначає механізм організації взаємодії виконавчого комітету, виконавчих органів міської ради з питань реалізації повноважень, встановлених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших нормативних актів України, здійснення правового, організаційного та іншого забезпечення діяльності виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради.
1.4. Регламент виконавчого  комітету, внесення змін і доповнень до нього затверджуються рішенням виконавчого комітету.
1.5.У випадку прийняття законодавчих актів, що призводять до виникнення розходжень окремих положень Регламенту з чинним законодавством, на засіданні виконкому ухвалюється рішення про внесення відповідних змін та доповнень до Регламенту.
1.6.Дотримання Регламенту є обов’язковим для виконавчих органів міської ради та керівників підприємств, установ, організацій, що є у міській комунальній власності. Систематичне невиконання вимог Регламенту без поважних причини є підставою для застосування заходів дисциплінарного стягнення відповідно до Кодексу законів про працю України.
Розділ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ І ДІЯЛЬНОСТІ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ.
2.1. Правовий   статус   виконавчого   комітету   визначається Конституцією України, Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" та рішенням міської ради.   
Виконавчий комітет має гербову печатку, бланки з гербом.
2.2. Очолює та здійснює керівництво виконавчим комітетом міський голова, а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цих функцій – секретар міської ради відповідно до розпорядження міського голови.
2.3. Виконавчий комітет:
 - розглядає і вирішує питання, віднесені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів ради, в межах своїх повноважень ухвалює рішення, обов'язкові для виконання на території Сокальської міської територіальної громади;
 - попередньо розглядає проєкти місцевих програм соціально-економічного і культурного розвитку, цільових програм з інших питань, місцевого бюджету, проєкти рішень з інших
 - координує діяльність виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності, заслуховує звіти про роботу їх керівників;
 - приймає рішення з інших питань;
2.4. Організаційне, матеріально-технічне  забезпечення діяльності виконавчого комітету здійснюється апаратом міської ради .
Розділ 3. ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
3.1. Одним з основних засобів організаційного забезпечення діяльності виконавчого комітету є планування його роботи. Планування роботи здійснюється згідно з планом, який складається на рік з розбивкою по кварталах і затверджується на засіданні виконавчого комітету.  
3.2. План роботи виконавчого комітету готується і затверджується в такому порядку:
3.2.1.Керівники виконавчих органів ради, постійні комісії міської ради, члени виконавчого комітету за погодженням з відповідними заступниками міського голови не пізніше ніж за місяць до початку календарного року, вносять пропозиції керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету щодо питань, які доцільно включити в план роботи.
3.2.2. Керуючий справами (секретар)виконавчого комітету готує проєкт плану роботи і відповідного рішення про його затвердження.
3.2.3.Проєкт рішення про затвердження плану роботи вноситься на засідання виконавчого комітету керуючим справами (секретар) виконавчого комітету, не пізніше 25 грудня року, що передує плановому.
3.3. План роботи виконавчого комітету міської ради повинен включати:
 - перелік актуальних питань, пов’язаних з реалізацією заходів соціально-економічного розвитку Сокальської міської територіальної громади, функціонування галузей господарського комплексу та розв’язання проблем соціальної сфери, що потребують розгляду на засіданнях виконавчого комітету;
 - перелік рішень виконавчого комітету, хід реалізації яких оперативно розглядатиметься в порядку контролю їх виконання;
 - питання щодо програми економічного і соціального розвитку Сокальської міської територіальної громади, міського бюджету та підсумки їх виконання за квартал, півріччя, дев’ять місяців, рік;
 - питання про роботу відділів, управлінь та інших виконавчих органів міської ради з  виконання державних правових актів, рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень, доручень міського голови, здійснення їх власних (самоврядних) та делегованих повноважень;
 - про роботу підприємств, установ, організацій комунальної власності Сокальської міської територіальної громади;
 - інші питання поточної діяльності виконавчого комітету, виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій.
3.4.Керівники виконавчих органів міської ради здійснюють контроль та несуть відповідальність за виконання планів роботи.
3.5.Організацію та виконання плану роботи виконавчого комітету координує керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.
3.8. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету в останній місяць року інформує виконавчий комітет про виконання плану роботи.
3.9. Виконавчий комітет може розглядати питання, які не були включені до плану роботи, і приймати по них рішення.
Розділ 4. ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ І ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАНЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
4.1. Засідання виконавчого комітету міської ради скликаються міським головою в міру необхідності.
4.2. За 1 день до засідання керуючий справами (секретар) виконавчого комітету готує порядок денний засідання виконавчого комітету на основі плану роботи виконавчого комітету та наданих проєктів рішень. Сформований проєкт порядку денного підписується керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету та погоджується міським головою.
4.3.Погоджений порядок денний оприлюднюється на офіційному сайті міської ради з зазначенням часу та місця проведення засідання.
4.4. Підготовка питань на засідання виконавчого комітету здійснюється членами виконавчого комітету, керівниками виконавчих органів міської ради, створеними комісіями, робочими групами, керівниками комунальних підприємств. У підготовці питань можуть брати участь депутати міської ради, постійні комісії, громадські організації.
4.5.Загальна організація та підготовка засідань виконавчого комітету покладається на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету.
4.6. Перед черговим засіданням виконавчого комітету, але не пізніш як за 1 день  до нього, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету здійснюється  повідомлення членів виконавчого комітету та інших зацікавлених осіб про час засідання, порядок денний, із зазначенням відповідальних осіб за їх підготовку.
4.7. Для включення додаткових питань до порядку денного, які потребують термінового або невідкладного розгляду не пізніше як за день до засідання подаються листи на ім’я міського голови за погодженням профільного заступника з викладенням причини термінового розгляду.
4.8. Засідання виконавчого комітету веде міський голова, а у випаду його відсутності – секретар міської ради або заступник міського голови відповідно до розпорядження міського голови.
4.9. Засідання правомочні у разі присутності більше половини загального складу виконавчого комітету.
4.10.Ухвалення рішень виконавчого комітету здійснюється шляхом голосування членів виконавчого комітету підняттям рук які голосували «за», «проти», утримались, та визначає результат голосування щодо кожного проєкту рішення чи процедурного питання
4.11.Під час розгляду питань та ухвалення рішень, що не містять інформації з обмеженим доступом ведеться он-лайн трансляція, яка зберігаються та архівується на офіційному сайті міської ради
4.12.На засідання виконавчого комітету запрошуються: керівники відділів, управлінь, інших виконавчих органів міської ради, підприємств, організацій та установ Сокальської міської ради  відповідно до внесених на розгляд питань.
4.13.Склад учасників з розгляду питання на засіданні виконавчого комітету визначається керівником виконавчого органу міської ради, що готував питання, та узгоджується із заступниками міського голови  (відповідно до розподілу обов’язків).
4.14. Присутність на засіданні виконавчого комітету доповідачів, а також осіб, які запрошені на засідання забезпечує керівник  виконавчого органу  міської ради, який готує питання.
4.15.Інформування про час та місце засідання безпосередньо членів виконавчого комітету, представників засобів масової інформації, керівників виконавчих органів міської ради та інших запрошених з основних питань здійснює керуючий справами (секретар) виконавчого комітету, який в день засідання також реєструє членів виконавчого комітету, запрошених.
4.16. На початку засідання міський голова з’ясовує наявність кворуму, зауваження та пропозиції до порядку денного.
4.17.Порядок денний, затверджується в цілому, з врахуванням підтриманих членами виконавчого комітету пропозицій щодо включення додаткових питань до нього.
4.18.Доповідають на засіданні, як правило, керівники відділів, управлінь міської ради, підприємств, установ, організацій, а в разі їх відсутності – заступники керівників, заступники міського голови, секретар ради, згідно розподілу обов’язків, міський голова.          
4.19.Для доповіді з основного питання на засіданні виконавчого комітету, як правило, надається не більше 10 хвилин, співдоповіді - 5 хвилин, виступів у обговоренні (дискусії) - 3 хвилин, довідок - 1 хвилини. Головуючий може продовжити час виступу або припинити його достроково.
4.20.Виступ на засіданні, обговорення чи дискусія, запитання можливі лише з дозволу  міського голови (головуючого).
4.21.Для розгляду кожного з основних питань на засіданні виконавчого комітету надається до 20 хвилин.
4.22.У разі необхідності за згодою більшості членів виконавчого комітету, після кожного півторагодинного засідання головуючим оголошується перерва.
4.23. В окремих випадках засідання виконавчого комітету може бути закритим. Рішення про це приймається 2/3 присутніх членів виконавчого комітету.
4.24. Члени виконавчого комітету на засіданні мають право:
 - вимагати від доповідачів і запрошених роз'яснень щодо питань, які розглядаються;
 - брати участь в обговоренні всіх питань;
 - пропонувати прийняття проєктів рішень, змін та доповнень до них або перенесення розгляду питання на наступне засідання;
 - вносити пропозиції до проєкту рішення.
4.25. Запрошені на засідання з дозволу головуючого мають право:
 - брати участь в обговоренні винесеного питання;
 - давати довідки з питань, що розглядаються;
 - задавати доповідачу запитання.
4.26. Особи, присутні на засіданнях виконавчого комітету, зобов’язані дотримуватися  порядку, вимог регламенту, а також не коментувати прийнятих рішень чи процесу їхнього обговорення.
4.27. За вимогою головуючого на засіданні, у разі порушення порядку, винних у цьому присутніх осіб може бути випроваджено з приміщення, де відбувається засідання.
4.28.Інформацію та коментарі для представників засобів масової інформації надає міський голова, заступники міського голови, керівники виконавчих органів міської ради, які готують питання на розгляд виконавчого комітету.
4.29. Ведення і оформлення протоколів засідань виконавчого комітету, їх облік і зберігання забезпечує керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.
4.30. Протокол засідання виконавчого комітету підписується міським головою, а у випадку його відсутності секретарем міської ради або заступником міського голови, відповідно до розпорядження міського голови.
4.31.Підписаний протокол засідання виконавчого комітету зберігається у паперовому варіанті, а відеозапис засідання оприлюднюється на офіційному сайті міської ради протягом 5 робочих днів після засідання.
Розділ 5. ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ І ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ
5.1.Виконавчий комітет в межах своїх повноважень приймає рішення більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету, які підписуються міським головою. У випадку відсутності міського голови, рішення підписується посадовою особою, яка виконує його повноваження.
5.2. До підготовки питань можуть залучатися фахівці підприємств, установ та організацій, експерти, представники громадських організацій, політичних партій, постійні комісії міської ради.
5.3. Проєкти рішень вносяться на розгляд виконавчого комітету міської ради керівниками виконавчих органів міської ради, заступниками міського голови, керівниками установ та комунальних підприємств.
5.4.Проєкти рішень виконавчого комітету надсилаються виконавцями в керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету не пізніше як за 3 робочих дні до дати їх розгляду.
5.5.При підготовці проєктів рішень необхідно чітко визначити питання, з якого передбачається розробити проєкт, оцінити його на предмет відповідності чинному законодавству України, раніше прийнятим рішенням міської ради та виконавчого комітету з цих питань.
5.6. Якщо проєкт рішення вносить корінні зміни до раніше прийнятих рішень, то попередні слід визнати такими, що втратили чинність окремим пунктом.
5.7. Якщо в раніше прийнятому рішенні необхідно переглянути лише окремі його положення, в проєкті викладається нова редакція змінених пунктів, якими буде доповнено попереднє рішення.
5.8.Після прийняття пунктів в новій редакції, попередня редакція цих пунктів визнається такою, що втратила чинність.
5.9.Проєкти рішень виконавчого комітету можуть стосуватися виключно його повноважень.
5.10. Подані проєкти рішень повинні бути лаконічними, відредагованими, включати конкретні заходи чи дії, терміни виконання, відповідальних виконавців, осіб, на яких покладається контроль.
5.11. Проєкт рішення повинен містити:
 - назву;
 - преамбулу з посиланням на відповідні статті, пункти нормативно-правових актів;
 - резолютивну частину (у разі потреби із зазначенням термінів, дій, що передбачається вчинити, рішень, які необхідно прийняти, заходів, які потрібно здійснити, висновків, визначенням черговості, порядку контролю, оприлюднення чи доведення до відома адресатів, порядку набрання чинності тощо);
 - додатки (якщо вони є), завізовані керівником виконавчого органу, який підготував проєкт рішення;
 - у випадку підготовки рішень про внесення змін чи доповнень до попередніх рішень – порівняльні таблиці з викладенням тексту рішення (його частини), який підлягає зміні чи доповненню;
 - пояснювальну записку або довідку з обґрунтуванням необхідності прийняття рішення;
 - реєстр документів, підписаний розробником проєкту рішення;
5.12. До документів проєкту рішення додається список осіб чи виконавчих органів, установ та організацій , яким необхідно надіслати рішення (довідка про розсилку).
5.13. Проєкти рішень друкуються на бланках встановленого взірця.
5.14. Проєкт рішення обов’язково візується виконавцем. На зворотній стороні останньої сторінки проєкти рішень візуються керівником виконавчого органу, який готував проєкт,  заступником міського голови, що координує діяльність виконавця, керуючим справами виконавчого комітету, начальником юридичного відділу.
5.15. Візування проєктів рішень здійснює виконавець.
5.16.Всі проєкти рішень з питань планування, використання капітальних вкладень, фінансування з бюджету в обов’язковому порядку візуються відповідним заступником міського голови та начальником фінансового відділу.
5.17.Проєкти рішень, які містять доручення управлінням, відділам міської ради, підприємствам, організаціям та установам, пов’язані з матеріальними та іншими затратами, повинні бути завізовані їх керівниками та заступниками міського голови, що координують їх діяльність.
5.18. Додатки до рішень підписуються  керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету.
5.19.Віддруковані, належним чином оформлені і завізовані відповідно до даного регламенту (у паперовому та електронному варіантах) проєкти рішенть, додатки до них, інформації та довідки подаються для реєстрації до відділу документообігу, звернень  та організаційно-інформаційної діяльності Сокальської  міської ради.
5.20. Якщо в процесі доопрацювання до проєкту рішення внесені зміни, то він візується повторно.
5.21.Відповідальність за якість та повноту підготовки документів, дотримання термінів їх подання покладається особисто на керівників виконавчих органів міської ради, які є його авторами, а також на заступників міського голови, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, згідно з розподілом обов’язків між ними.
5.22. Рішення, прийняті на засіданні виконавчого комітету, протягом 5 днів розсилаються відділом документообігу, звернень  та організаційно-інформаційної діяльності Сокальської  міської ради адресатам, згідно списку для розсилки, складеного та підписаного виконавцем (особою, що вносить проєкт рішення на розгляд виконавчого комітету)
5.23.Рішення виконавчого комітету оприлюднюються не пізніше 10-ти робочих днів з дня їх прийняття.
5.24.Рішення набуває чинності з моменту прийняття, якщо виконавчим комітетом не встановлено пізнішого терміну його вступу в дію.
5.25. Рішення, прийняті на засіданні виконавчого комітету, у ході обговорення яких були зроблені зауваження, внесені доповнення та зміни, протягом одного дня після засідання остаточно редагуються керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету і подаються на підпис міському голові.
5.26. Кожне рішення засвідчується гербовою печаткою виконавчого комітету, має свій номер і дату його прийняття.
5.27.Нумерація рішень виконавчого комітету ведеться від №1 за наростанням протягом календарного року.
5.28.Якщо протягом календарного року відбулася зміна скликання нумерація прийнятих рішень ведеться від №1 нового скликання.
5.29. Рішення виконавчого комітету, які носять загальнообов’язковий характер, доводяться до відома населення, про що зазначається окремим пунктом з визначенням відповідальних осіб за їх оприлюднення в засобах масової інформації та на сайті Сокальської міської ради Львівської області.
5.30.Рішення виконавчого комітету з питань, віднесених до власної компетенції виконавчих органів ради, можуть бути скасовані міською радою.
5.31.Рішення виконавчого комітету з мотивів їх невідповідності чинному законодавству можуть бути визнані незаконними в судовому порядку.
5.32.У разі незгоди міського голови з рішенням виконавчого комітету ради він може зупинити дію цього рішення своїм розпорядженням та внести це питання на розгляд міської ради.
5.33.Контроль за виконанням рішення забезпечується особами, визначеними у прийнятих рішеннях виконавчого комітету.
5.34. Засідання виконавчого комітету можуть проводитися в режимі відеоконференції/аудіо конференцій (дистанційне засідання).
5.35. В умовах запровадження надзвичайної ситуації та/або надзвичайного стану чи  рішення місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, спричинених спалахами епідемій та пандемій, що створюють загрозу життю і здоров’ю значних верств населення та введення такого стану відповідно до законодавства на всій території України, Львівської області, Сокальської міської територіальної громади, засідання виконавчого комітету проводяться в режимі відеоконференції/аудіо конференцій (дистанційне засідання):
5.36. Рішення про дистанційне засідання доводиться до відома членів виконавчого комітету і населення не пізніш як за 24 години до його початку із зазначенням порядку денного та порядку відкритого доступу до трансляції дистанційного засідання виконавчого комітету.
5.37.Рішення про дистанційне засідання розміщується на офіційному веб-сайті ради з одночасним направленням цієї інформації та проєктів актів з супровідними документами на офіційну електронну адресу кожного члена виконавчого комітету.
5. 38. Запис дистанційного засідання є невід’ємною частиною протоколу засідання.
Розділ 6. ПРОЦЕДУРА ПІДГОТОВКИ ПРОЄКТІВ РІШЕНЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СОКАЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, ЯКІ МАЮТЬ РЕГУЛЯТОРНИЙ ХАРАКТЕР.
6.1. Підготовка і розгляд проєктів регуляторних актів виконавчого комітету міської ради здійснюється відповідно до плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів, що складається та затверджується виконавчим комітетом міської ради щорічно, але не пізніше 15 грудня поточного року. План діяльності з підготовки регуляторних актів є складовою частиною плану роботи виконавчого комітету міської ради. Після затвердження плану роботи   виконавчого комітету міської ради план діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів опубліковується на офіційному веб - сайті міської ради або в друкованому засобі масової інформації.
6.2. При підготовці проєкту регуляторного акту, який не внесено до плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів, виконавчий комітет міської ради  вносить зміни до плану не пізніше  десяти робочих днів з дня внесення проєкту на розгляд, але не пізніше дня оприлюднення цього проєкту.
6.3. Затверджені зміни оприлюднюються у той же спосіб і терміни, як і сам план.
6.4. Регуляторний акт не може бути прийнятий, якщо присутня хоча б одна з таких обставин:
 - відсутній аналіз регуляторного впливу;
 - проєкт регуляторного акту не був оприлюднений.
6.5. Оприлюднення проєктів регуляторних актів з метою одержання пропозицій і зауважень, забезпечення прозорості регуляторного процесу, підвищення ефективності регуляторних актів проводиться до внесення цих проєктів на розгляд виконавчого комітету.
6.6. Організаційне забезпечення оприлюднення проєкту регуляторного акта з аналізом його регуляторного впливу здійснює розробник регуляторного акта.
6.7. Оприлюднення проєкту  регуляторного акта разом із відповідним аналізом регуляторного впливу здійснюється не пізніше 5-ти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про оприлюднення цього проєкту регуляторного акта.
6.8. Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акта повинно містити інформацію, передбаченому законодавством.
6.9. Зауваження та пропозиції щодо оприлюдненого проєкту регуляторного акта приймаються розробником проєкту регуляторного акта у термін, встановлений розробником (від одного до трьох місяців з дня оприлюднення проєкту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу).
6.10. Після закінчення публічного обговорення розробник протягом 10 робочих днів:
 - аналізує одержані пропозиції та зауваження і розміщує їх у зведену таблицю;
 - у разі потреби за наслідками публічного обговорення коригує проєкт регуляторного акта;
 - через друковані засоби інформації, сайт Сокальської міської ради Львівської області інформує територіальну громаду про результати публічного обговорення.
6.11. Проєкт регуляторного акта з аналізом регуляторного впливу вноситься на розгляд виконавчого комітету міської ради розробником.
6.12. Виконання заходів з відстеження результативності регуляторних актів, прийнятих виконавчим комітетом, забезпечується розробником у відповідності до чинного законодавства.
 6.13. Пропозиції виконавчому комітету  про необхідність перегляду регуляторного акта, на підставі аналізу звіту про відстеження результативності прийнятого регуляторного акта, надає розробник.
Розділ 7. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАННЯ РІШЕНЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МІСЬКОЇ РАДИ
7.1.Організація виконання рішень виконавчого комітету здійснюється керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету, заступниками міського голови відповідно до розподілу функціональних обов’язків та іншими посадовими особами виконавчих органів міської ради.
7.2.Виконання рішень виконавчого комітету забезпечують посадові особи, вказані у документі. Особа, на яку покладено контроль, інформує міського голову про хід і результати виконання рішення виконавчого комітету.
7.3.Хід виконання рішень виконавчого комітету при необхідності розглядається на оперативних нарадах та заслуховується на засіданнях виконавчого комітету міської ради.
7.4.У разі неможливості виконання рішення виконавчого комітету у встановлені строки, виконавець, за погодженням профільного заступника міського голови, готує міському голові подання про перенесення терміну виконання з обґрунтуванням причин невиконання.
7.5.Рішення виконавчого комітету міської ради вважається виконаним, якщо вирішені всі питання, поставлені в ньому.