ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор:
Білик О.І. |
|
Доповідач:
Білик О.І. |
|
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 13.03.2023 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про звіт директора комунальної установи
«Центр професійного розвитку педагогічних працівників»
Сокальської міської ради за 2022 рік
![]()
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
|||
03.2023 | м. Сокаль | № | |
Про звіт директора комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Сокальської міської ради за 2022 рік |
|||
Заслухавши звіт директора комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Сокальської міської ради Білик О. І., керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Сокальська міська рада, -
В И Р І Ш И Л А :
1.Звіт директора комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Сокальської міської ради Білик О.І. взяти до відома.
Міський голова Сергій КАСЯН
Звіт за 2022 рік
ЗУ «Про освіту» утверджує право та обов’язок педагога на професійний розвиток. Як відзначають освітяни, педагогічна майстерність, якість освітніх послуг, значною мірою залежить від якості методичної допомоги, яку отримує вчитель.
Найбільш ефективно допомагають освітянам розвиватися та надають методичну і наукову підтримку відповідні центри професійного розвитку педагогічних працівників. Ті очільники територіальних громад, які дбають про якісну освіту місцевої молоді, охоче сприяють якісній організації роботи таких центрів. Центри займаються виключно педагогічними працівниками і не мають жодних функцій контролю чи управлінських важелів
У нашій громаді Центр був створений одним з перших у Львівській області 11 серпня 2020 році Сокальською районною радою. Центр був утворений шляхом реорганізації Районного методичного кабінету, що був окремою юридичною особою з 2008 року.
Діяльність комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Сокальської міської ради Львівської області» у 2021-2022 навчальному році скеровувалась на досягнення цілей, які визначені Стратегією розвитку на період до 2025 року: розбудова професійного педагогічного середовища на засадах партнерства, синергії, творчої співпраці, спільних цінностей та орієнтирів, створення умов для професійного розвитку педагогічних працівників як передумови підвищення якості освітніх послуг на Сокальщині, забезпечення безперервної освіти педагогів у певній сукупності заходів, спрямованих на конкретний результат; створення можливості для побудови індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагогів через удосконалення раніше набутих та/або набуття нових компетентностей педагогічним працівникам у межах професійної діяльності або галузі знань з урахуванням вимог відповідного професійного стандарту; забезпечення постійної психологічної підтримки педагогічним працівникам та розвиток їх психологічної компетентності в умовах реалізації реформи освіти; створення кейсів документів щодо особливостей організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням дистанційного навчання; створення ефективної системи навчання із використанням дистанційних технологій; впровадження в освітній процес ефективних навчальних стратегій.
Згідно з Положенням про центри професійного розвитку педагогічних працівників (Затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року №672) основними завданнями Центру є сприяння професійному розвитку педагогічних працівників, їх психологічна підтримка та консультування.
Центр відповідно до покладених на нього завдань:
1) узагальнює та поширює інформацію з питань професійного розвитку педагогічних працівників;
2) координує діяльність професійних спільнот педагогічних працівників;
3) формує та оприлюднює на власному веб-сайті бази даних програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, інші джерела інформації (веб-ресурси), необхідні для професійного розвитку педагогічних працівників;
4) забезпечує надання психологічної підтримки педагогічним працівникам;
5) організовує та проводить консультування педагогічних працівників, зокрема з питань:
планування та визначення траєкторії їх професійного розвитку;
проведення супервізії;
розроблення документів закладу освіти;
особливостей організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням технологій дистанційного навчання;
впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, інклюзивного підходів до навчання здобувачів освіти і нових освітніх технологій.
У 2020 році розпочинали свою роботу в кількості: 1 ставка директора, 1 ставка психолога та 7,75 ставок консультантів. У жовтні 2021 року відбулося скорочення штатного розпису вже засновником Сокальською міською радою: 1 ставка директора, 1ставка психолога та 5 ставок консультантів. На даний час у нас: 1 ст.директора, 1 ст.психолога та 3,5 ставки консультанта (з них 1 консультант мобілізований – Матвіїв Євген (0,5 ст.). Актуальні 1,5 вакансії консультанта
Центр узагальнює та поширює інформацію про можливості професійного розвитку освітян: програми підвищення кваліфікації, вебресурси та інші інструменти, що можуть стати у нагоді для їхнього професійного зростання. Також координуємо діяльність професійних спільнот педагогів і надаємо психологічну підтримку педпрацівникам.
У 2021-2022 н.р. радою Центру визначені пріоритетні напрямки професійного розвитку педагогів:
- професійний розвиток педагогів в контексті реалізації НУШ, підготовка педагогів до впровадження НУШ у базовій загальній середній освіті (реалізація мети та ключових компонентів НУШ, вивчення нових державних стандартів, типових освітніх програм, модельних програм, забезпечення компетентнісного навчання, впровадження формувального оцінювання);
- професійний розвиток педагогів, орієнтований на нові Професійні стандарти вчителя, керівника ЗО, ЗДО, психолога;
- розвиток інклюзивної компетентності педагогів;
- підвищення рівня цифрової грамотності в умовах дистанційного та змішаного навчання з метою підвищення якості освітнього процесу;
- розвиток психологічної та емоційно-вольової компетентності педагогів;
- забезпечення наскрізного процесу виховання та створення безпечного освітнього середовища у закладах освіти;
- побудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти та створення дієвої системи самооцінювання;
- підготовка вихователів до реалізації компетентнісного спрямування Базового компонента дошкільної освіти.
Центр надає послуги 68 закладам освіти нашої громади, 950 педагогічним працівникам.
З метою планування роботи Центру щороку проводиться анкетування, яке допомагає визначити професійні потреби та запити керівників та працівників закладів освіти. У цьогорічному опитування взяли участь більше 250 педагогів ЗО та 70 педагогів ЗДО. Найбільш актуальними напрямками професійного розвитку педагоги вважають: розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) – 62% респондентів; формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України “Про освіту” (27%), психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи конфліктології та інших галузей психології (25%); створення безпечного та інклюзивного освітнього простору (24%), використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі (54%); розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти та їх заступників (7%); навчання в умовах воєнного стану (7%) та ін.
Щодо професійної комунікації, то 68% респондентів обирають спілкування в рамках професійних спільнот для обміну ідеями та освітніми практиками, засідання яких ініціюється педагогічними працівниками; 25% опитаних - за функціонування методичних об'єднань у класичному форматі, 7% педагогів зазначають, що не потребують професійної комунікації.
Найбільш прийнятними формами підвищення кваліфікації педагоги вважають: очну (10%), дистанційну (90%). Проте форми проведення заходів змінюємо відповідно до ситуації.
Для представництва організації в інтернеті налагоджено систему взаємозв’язку центру із педагогічними працівниками через офіційний веб-сайт, який дозволяє оперативно інформувати про заходи центру та нові нормативні документи з питань освіти. Працівниками Центру напрацьована база даних підвищення кваліфікації педагогічних працівників, створено каталог онлайн-ресурсів для організації дистанційного навчання. Забезпечено також представництво Центру у соціальних мережах. Зокрема, у мережі «Фейсбук» працює офіційна сторінка установи. КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» СМР зареєстрований на Національній платформі можливостей професійного розвитку педагогічних працівників «EdWay» Це інформаційний ресурс, призначений для взаємодії між суб’єктами надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації і педагогічними працівниками, де можна пропонувати можливості підвищення кваліфікації.
З метою більшого охоплення педагогів та детального вивчення актуальних тем що цікавлять педагогів, навчання поділено на кластери. Кластери для педагогів: «Впровадження НУШ. (професійний розвиток щодо впровадження НУШ та державних стандартів базової середньої освіти)», «Ключові компетеності НУШ», «Розвиток професійних компетентностей», «Медіа-освітні студії», «Школа психологічної та емоційної компетентності педагога», «Система підготовки педагогів позашкільної освіти в сучасних умовах», «Курс вдосконалення цифрових компетентностей», «Підготовка вихователів до реалізації компетентнісного спрямування Базового компонента дошкільної освіти», «Побудова ВСЗЯО», «Дизайн освітнього середовища» та заходи в рамках Молодіжного освітнього педагогічного простору Сокальщини.
Центр налагодив ефективну співпрацю із Львівським інститутом післядипломної освіти педагогічних працівників. Працівники ЦПРПП розробили шість програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників та одну програму підвищення кваліфікації керівників закладів освіти ( Програма підвищення кваліфікації директорів та заступників директорів закладів освіти «Розвиток компетентності здійснення самооцінювання діяльності закладу освіти», «Формування інформаційно-цифрової компетентності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти», «Формувальне оцінювання компетентностей учнів початкової школи: інструменти і методика використання», «Формування професійної компетентності учителя відповідно до нового професійного стандарту «Вчитель закладу загальної середньої освіти», «Формування комунікативної компетентності учнів шляхом залучення до дослідницької діяльності», «Підготовка та проведення компетентнісно орієнтованого уроку геометрії у 7-8 класах. Використання цифрових ресурсів для формування предметних компетентностей», «Підготовка вихователів до реалізації компетентнісного спрямування Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція)»). Програми підвищення кваліфікації педагогів закладів загальної середньої освіти було розглянуто та схвалено на засіданні науково-методичної ради ЛОІППО. Це дало можливість педагогам здійснювати підвищення кваліфікації за освітніми програми, які не потребують визнання педагогічною радою та отримати свідоцтво ЛОІППО.
Діяльність ЦПРПП на всеукраїнському рівні координує Український інститут розвитку освіти. Для взаємодії директорів центрів створено телеграм канал, фунціонує сторінка у фейсбуці.
Кластери:
1. Впровадження НУШ.
- «Навчання шкільних команд» - 180 учасників
- «Створення освітніх програм» – охоплено 100% керівників та заступників ЗЗСО Сокальської ТГ (+46 керівників та заступників з Лопатинської та Белзької громад)
- «Оцінювання у Новій українській школі як спосіб реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» - охоплено 100 % керівників та заступників ЗЗСО Сокальської ТГ (+46 керівників та заступників з Лопатинської та Белзької громад)
- Онлайн зустрічі професійних спільнот щодо вибору модельних програм та підручників – 80 учасників
- Педагогічний кластер «НУШ 5-6 кл: Професійний розвиток щодо впровадження Концепції НУШ та державних стандартів базової середньої освіти» - проведено 24 заходи та консультацій – відвідали 250 педагогів
2. Розвиток управлінської компетентності керівників ЗЗСО та ЗДО
- Семінари-практикуми для керівників (проведено 12 засідань, залучено 115 учасників)
- Семінари-практикуми по розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освіти (проведено 7 засідань)
- Професійний стандарт керівника. Побудова траєкторії професійного розвитку (2 засідання)
3. Розбудова мережі професійних спільнот:
- Освітній марафон (серпень 2022р.) – більше 250 учасників
- Творчі майстерні педагогів - 9 майстерень (залучено більше 100 педагогів: зі званням «старший вчитель», «старший вихователь», «учитель-методист», «вихователь-методист», педагоги вищої кваліфікаційної категорії)
4. Хаб-простір «Молодіжний Освітній Простір Сокальщини»
- Семінари-практикуми (7 засідань)
- Місячник становлення молодих педагогів (вересень-жовтень – 14 консультацій)
5. Удосконалення професійних компетентностей педагогів
- Семінари із розвитку цифрової майстерності педагогів (8 засідань, 68 учасників)
- Розвиток медаграмотності педагога (20 учасників)
- Консультації щодо організації дистанційного навчання – постійно – 12 тем
- Семінари практикуми щодо впровадження професійного стандарту та побудови траєкторії пофесійного розвитку – 11 засідань
- Семінари для вчителів початкових класів – 10 засідань
- Семінари для мовно-літературної освітньої галузі – 10 засідань
- Семінари для природничо-математичної освітньої галузі – 20 засідань
- Семінари для художньо-естетичної освітньої галузі – 5 засідань
- Семінари для педагогів ЗДО - 26 засідань
6. Психологічна підтримка освітнього процесу
- Заходи для педагогів – 17 засідань
- Методи адаптації до НУШ –3 засідань
- Навчання в умовах війни – 7 засідань
- Залучено благодійний фонд «Десигма» - відвідано та проведено тренінги у 2 школах м.Сокаль (Сокальська ЗШ І-ІІІ ст №2, Сокальська ЗШ І-ІІІ ст №4)
7. Проведено супервізій – 14 (виїзди у школи, супервізія вчителів початкових класів)
8. Розроблено:
- зразок орієнтовного положення про внутрішнє забезпечення якості освіти у ЗДО, супровідні накази для директора ЗДО
- зразок Угоди про співпрацю ЗДО та ЗЗСО
- перелік примірних положень в ЗО
- щоденник спостереження вчителя
- щоденник професійного розвитку
9. Співпраця
- Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти – схвалено 7 програм підвищення кваліфікації, проведено курси для педагогів ЗЗСО та ЗДО
- КУ «ІРЦ» СМР – спільно проведено 5 заходів
- Бродівський педагогічний коледж – виставка, майстер-клас для вчителів трудового мистецтва – 15 педагогів-учасників
- Відділ освіти, молоді та спорту СМР - участь в організації та виступи на Серпневій конференції освітян.
10. Ініціативи
- Участь у проєкті фінської підтримки реформи нової української школи Навчаємось разом / Learning Together - отримали креативні та сучасні щоденники професійного розвитку для педпрацівників.
- EdCamp Ukraine — спільнота українських освітян, яка створена й діє за принципами всесвітнього руху EdCamp. Пройшовши всі етапи відбору команда в складі консультантів були визнані переможцями з більше ніж 300 учасників відбору та запланована на червень 2023 року афілійована (не)конференція для освітян Сокальської ТГ.
11. Співпраця з відділом освіти
- Методичний супровід атестації (Організація атестаційного процесу, формування баз даних, методична допомога керівникам)
- Облік проходження курсів, формування замовлень на курси в ЛОІППО, методична підтримка впровадження нового «Порядку підвищення кваліфікації педагогічних працівників»
- Проведення олімпіад (протягом листопада-грудня 2022 року проведено 16 олімпіад в Сокальській громаді та 5 в районі),
- Проведення конкурсів (мовно-літературний конкурс знавців Т.Шевченка, конкурс знавців української мови Яцика, «Об’єднаймося брати мої», «Весняний легіт», «Слово і пісня матусю тобі»), змагань для учнів та педагогів (Вчитель року)
- Організація та проведення районних представницьких заходів. «Обдарована дитина», «Джура»
12. Видано 686 сертифікатів (курси підвищення кваліфікації за програмами консультантів Центру)
- Варязька ЗШ – 25 педагогів
- Волицька ЗШ - 22
- Жвирківська ЗШ – 9
- Забузька ЗШ – 7
- Ільковицький НВК – 12
- Княжівська ЗШ - 16
- Лучицький НВК - 9
- Тартаківська ЗШ - 22
- Перетіцький НВК - 17
- Поторицька ЗШ - 21
- Савчинська ЗШ -5
- ЗЗСО Сокальський ліцей №1 ім.О.Романіва – 15
- Сокальська ЗШ І-ІІІ ст №2 – 12
- ЗЗСО Сокальський ліцей №3 – 6
- Сокальська ЗШ І-ІІІ ст №4 – 11
- Сокальська ЗШ І-ІІІ ст №5- 32
- Стенятинська ЗШ - 15
- Хоробрівська ЗШ – 8
- Бобятинська гімназія - 6
- Войславицька гімназія - 8
- Горбківська гімназія – 8
- Матівська гімназія -10
- Опільська початкова школа -8
- Переспівська ЗШ - 7
- Телязька гімназія - 4
- Тудорковицька гімназія -12
- МАН – 2
- СЮТ - 42
- БДЮТ - 9
- Бобятинський НВК (дошкільний підрозділ) – 4
- Жвирківський ЗДО - 4
- ЗДО с.Волиця – 18
- Ільковицький НВК (дошкільний підрозділ) – 4
- ЗДО с.Хоробрів -2
- ЗДО с.Переспа – 15
- ЗДО с.Спасів – 14
- ЗДО с.Савчин – 5
- ЗДО с.Забужжя – 5
- ЗДО с.Поториця - 5
- Тартаківський НВК (дошкільний підрозділ) -3
- КЗДО №1 м.Сокаль – 47
- КЗДО №9 м.Сокаль – 55
- КЗДО №5 м.Сокаль - 16
- КЗДО №7 м.Сокаль - 12
- КЗДО №8 м.Сокаль - 14
13. Теми консультацій з педагогами:
-Організація і проведення конкурсів “Об'єднаймося ж, брати мої”, “Весняний легіт” (обласний етап).
-Допомога щодо проведення огляду музеїв при закладах освіти Сокальської ТГ
-Ознайомлення педагогічних працівників ЗЗСО з електронними версіями оригінал-макетів підручників для 9 кл. (Інформатика)
-Ознайомлення педагогічних працівників ЗЗСО з електронними версіями оригінал-макетів підручників для 9 кл. (Історія, Правознавство)
-Методичний діалог щодо вибору модельних програм з української, англійської мов, зарубіжної літератури, історії.
-Особливості впровадження інноваційних здоров’язбережувальних технологій
-Підготовка звіту “Про розвиток національно-патріотичного виховання та туристсько-краєзнавчої роботи серед учнівської молоді”
-“Емоційне вигорання - це не про мене”. Порадник вчителю.
-“Тайм - менеджмент: поради для тих, хто нічого не встигає”. Методичний посібник.
-План підготовки учнів до ДПА
-Використання відеометоду в навчально-виховному процесі.
-День безпечного інтернету початковій школі.
-Про проведення заходів з нагоди Дня безпечного інтернету
-День безпечного інтернету. Ще раз про медіаграмотність.
-Атестація і сертифікація. Що обрати? Запитання - відповіді.
-Практичні завдання для формування медіаграмотності на уроках математики
-Формуємо медіаграмотності на уроках природничо-математичного циклу
-Опрацювання наказу МОНУ та ММСУ “Про затвердження Концепції щоденного спорту в закладах освіти”
-Планування заходів НПВ в ІІ сем.2021-22 н.р.
-Підсумкове оцінювання учнів. Рекомендації щодо закінчення навчального року
-Про організоване завершення 2021/2022 навчального року у початковій школі
-Методичні рекомендації щодо завершення освітнього процесу 2021/2022 навчального року .
-Оцінювання учнів 5-6 класів згідно нового державного стандарту.
-Оцінювання учнів в умовах воєнного стану (учнів, що повернулися та впо)
-Діяльність психологічної служби у системі освіти в 2022-2023 н.р..”
-Розробка критеріїв оцінювання для свідоцтва досягнень “Характеристика навчальної діяльності учнів у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»
-Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів мистецької галузі у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році.
-«Концепція та перспективне планування виховного процесу у закладах освіти»
-«Критерії оцінювання наскрізних вмінь відповідно до Державного стандарту. Ведення щоденника спостережень»
-«Методичні рекомендації “Викладання християнської етики в ЗЗСО. Календарне планування»
-Обговорення методичних рекомендацій “Викладання інтегрованого курсу мистецтва у 5 класі в ЗЗСО. Календарне планування”
14. Семінари-практикуми
Оцінювання у Новій українській школі як спосіб реалізації Державного стандарту базової середньої освіти | Поторицька ЗШ І-ІІІ ст (10 уч) Волицька ЗШ І-ІІІ ст (9 уч) Тартаківський НВК "ЗШ І-ІІІ ст. ДНЗ ім.П.Саноцького"(11 уч) Стенятинська ЗШ І-ІІІ ст (11 уч) |
«Формування ключових компетентностей відповідно до державного стандарту базової середньої освіти. Екологічна компетентність» |
Жвирківська ЗШ І-ІІІ ст Сокальська ЗШ І-ІІІ ст №2 Варязька ЗШ І-ІІІ ст (2 уч) Матівська ЗШ І-ІІ ст. Лучицький НВК "ЗШ І-ІІІ ст-дитячий садок" Княжівська ЗШ І-ІІІ ст Поторицька ЗШ І-ІІІ ст |
«Реалізація наскрізних вмінь відповідно до державного стандарту базової середньої освіти на уроках природничо-математичного циклу» | ЗЗСО Сокальський ліцей №1 ім. О.Романіва (4уч) Сокальська ЗШ І-ІІІ ст. №5 (3 уч) Жвирківська ЗШ І-ІІІ ст Перетіцький НВК "ЗШ І-ІІІ ст-дитячий садок" Волицька ЗШ І-ІІІ ст Поторицька ЗШ І-ІІІ ст (2уч) |
«Щоденник спостереження вчителя Нової української школи» | Сокальська ЗШ І-ІІІ ст №5 (2 уч) Сокальська ЗШ І-ІІІ ст №2 Савчинська ЗШ І-ІІІ ступенів Варязька ЗШ І-ІІІ ст (2 уч) Тудорковицька гімназія Спасівська гімназія імені Василя Сидора - Шелеста Войславицька гімназія Забузька ЗШ l-III ст Матівська гімназія Княжівська ЗШ І-ІІІ ступенів |
Будьмо знайомі. Професійний стандарт керівника закладу освіти | Перетіцький НВК «ЗШ І-ІІІ ст – дитячий садок» Волицька ЗШ І-ІІІ ст (2 уч) Тудорковицька гімназія |
«Створення динамічних та інтерактивних презентацій на уроках природничо-математичного циклу» | Боб'ятинська гімназія (2 уч) Лучицький навчально-виховний коплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- дитячий садок" Тудорковицька гімназія Варязька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Хоробрівська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів Горбківська гімназія Спасівська гімназія ім.Василя Сидора-Шелеста |
«Практична медіаосвіта: творчі завдання для роботи з візуальними та аудіовізуальними медіапродуктами на уроках історії» |
Перетіцький НВК "ЗШ І-ІІІ ст- дитячий садок" Матівська ЗШ І-ІІ ст. |
“Прийоми візуалізації навчання на уроках літератури у 5-6 класах. Лепбук – нова форма організації для розвитку пізнавальної активності учнів та формування інноваційної компетентності” |
Матівська ЗШ І-ІІ ступенів Княжівська ЗШ І -ІІІ ступенів Сокальська ЗШ І-ІІІ №2 Сокальська ЗШ І-ІІІ ст №5 (4 уч) ЗЗСО Сокальський ліцей №1 імені Олега Романіва (2 уч) Варязька ЗШ І-ІІІ ст Боб'ятинський НВК «ЗШ І-ІІ ст-дитячий садок» Ульвівський НВК «ЗШ І-ІІ ст-дитячий садок» Лучицький НВК «ЗШ І-ІІІ ст-дитячий садок» Савчинська ЗШ І-ІІІ ст. Переспівська ЗШ І-ІІ ст. |
"Формування мовно-комунікативної компетентності - мотиваційний лист для вступу до ВНЗ. Як правильно його писати?" |
Сокальська ЗШ І-ІІІ ст. №5 (2уч) Тартаківський НВК "ЗШ І-ІІІ ст. -ДНЗ імені Петра Саноцького" Забузька ЗШ І-ІІІ ст. (2уч) Ульвівський НВК «ЗШ І-ІІ ст. дитячий садок» Савчинська ЗШ І-ІІІ ст. Ільковицький НВК "ЗШ І-ІІІ ст. - дитячий садок" (2уч) Сокальська ЗШ І-ІІІ ст №2(2уч) Варязька ЗШ І-ІІІ ступенів (2уч) Переспівська ЗШ I -II ст Жвирківська ЗШ І - ІІІ ст. Княжівська ЗШ І - ІІІ ступенів ЗЗСО І-ІІІ ст. Сокальський ліцей №1 імені Олега Романіва Волицька ЗШ І-ІІІ ст. Сокальська ЗШ І-ІІІ ст. №4 ЗЗСО І-ІІІ ст. Сокальський ліцей №3 Поторицька ЗШ І-ІІІ ст. Лучицький НВК «ЗШ І-ІІІ ст. -дитячий садок» Перетіцький НВК «ЗШ І-ІІІ ст. -дитячий садок» |
"Оцінювання та оформлення свідоцтва досягнень у 5 -6 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа" |
Сокальська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Волицька ЗШ І-ІІІ ступенів (4 уч) Боб'ятинська гімназія Варязька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (2уч) Тудорковицька гімназія (2уч) Войславицька гімназія (2уч) |
"Основи християнської етики в освітньому процесі та система виховання на цінностях НУШ" | Сокальська ЗШ І-ІІІ ступенів №5 (2уч) ЗЗСО І - ІІІ ступенів Сокальський ліцей № 1 імені Олега Романіва Ільковицький НВК "ЗШ І-ІІІступенів - дитячий садок" (2уч) "Жвирківська ЗШ І-ІІІ ступенів Тартаківський НВК "ЗШ І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад імені Петра Саноцького" Волицька ЗШ І-ІІІ ступенів Боб'ятинська гімназія Княжівська ЗШ І-ІІІ ст Варязька ЗШ І-ІІІст |
"Оцінювання для навчання. Засоби формувального оцінювання" | Хоробрівська ЗШ І - ІІІ ступенів Переспівська гімназія (2 уч) Перетіцький НВК "ЗШ І - ІІІ ступенів - дитячий садок" ЗЗСО І - ІІІ ступенів Сокальський ліцей № 1 імені Олега Романіва (2 уч) Сокальська ЗШ І-ІІІ ступенів №5 Жвирківська ЗШ І-ІІІ ступенів Савчинська ЗШ І-ІІІ ступенів Горбківська гімназія (2 уч) Сокальська ЗШ І-ІІІ ст №4 (3 уч) Княжівська ЗШ І-ІІІ ст (3 уч) Поторицька ЗШ І-ІІІ ст Ільковицький НВК "ЗШ І-ІІІ ст - дитячий садок" (2 уч) Волицька ЗШ І-ІІІ ст (2 уч) Сокальська ЗШ І-ІІІ ст №2(2 уч) Тартаківський НВК Спасівська гімназія ім. В. Сидора-Шелеста Матівська гімназія Телязька гімназія |
«Критерії оцінювання наскрізних вмінь відповідно до Державного стандарту. Ведення щоденника спостережень. Оцінювання та оформлення свідоцтва досягнень у 5 -6 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» |
Сокальська ЗШ І-ІІІ ст №2 ЗЗСО Сокальський ліцей № 1 імені Олега Романіва (2 уч) Горбківська гімназія Телязька гімназія. Сокальська ЗШ І-ІІІ ст №4 (2 уч) Поторицька ЗШ І-ІІІ ст |
Позашкільна освіта: сучасний стан та стратегія розвитку. Інновації в закладах позашкільної освіти |
Сокальська СЮТ -9 БДЮТ –9 МАН 2 |
Дотримання професійного стандарту вчителя: запорука успішної атестації. Як його використовувати вчителю у школі? |
Сокальська ЗШ І-ІІІ ступенів №5 Лучицький НВК "ЗШ І-ІІІ ступенів- дитячий садок" Боб'ятинська гімназія Перетіцький НВК "ЗШ І - ІІІ ступенів - дитячий садок" (2 уч) Матівська гімназія (2 уч) Забузька ЗШ І-ІІІ ступенів Войславицька гімназія |
"Інструменти формування ключових компетентностей НУШ" (поч.класи) |
Переспівська ЗШ І-ІІ ступенів Княжівська ЗШ I-III ст (3 уч) Хоробрівська ЗШ (3 уч) Тартаківський НВК (2 уч) Перетіцький НВК "ЗШ І-ІІІ ступенів-дитячий садок" Скоморохівський ЗЗСО І ступеня Бояницький НВК Волицька ЗШ І-ІІІ ст Опільський НВК Горбківська гімназія (4 уч) Варязька ЗШ І – ІІІ ст (2 уч) Спасівська ЗШ І-ІІ ст. ім. Василя Сидора-Шелеста (2 уч) Сокальська ЗШ І- ІІІ ст.N5 |
"Формування ключових компетентностей відповідно до Державного стандарту початкової освіти. Розвиток математичної компетентності на уроках української мови» |
Войславицька ЗШ І- ІІ ст. Скоморохівська ЗШ І ст. Тартаківський НВК " ЗШ І-ІІІ ст.- дитячий садок ім. Петра Саноцького" Стенятинська ЗШ І-ІІІ ст. |
ЗДО | |
«Формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільнят»" |
КЗДО №9 м.Сокаль (6 уч) КЗДО с.Варяж (2 уч) КЗДО с.Волиця (4 уч) КЗДО №5 м.Сокаль (3 уч) КЗДО с.Переспа (2 уч) Опільський НВК "ЗШ І ступеня - дитячий садок" Лучицький НВК "ЗШ І-ІІІ ст. - дитячий садок" (2 уч) КЗДО с.Спасів Зубківський НВК КЗДО №8 м.Сокаль (2 уч) Тартаківський НВК "ЗШ l-lll ст.-дитячий садок" ім. Петра Саноцького КЗДО №1 м.Сокаль КЗДО смт. Жвирка (2 уч) КЗДО с.Савчин |
«Google Forms як ефективний засіб для проведення онлайн – опитування. Як створити опитування в Google Forms», | КЗДО №9 м.Сокаль (11 уч) КЗДО смт.Жвирка (3 уч) КЗДО с.Переспа Опільський НВК ЗШ І ступеня- дитячий садок КЗДО с.Спасів КЗДО с. Савчин КЗДО №8 м.Сокаль Тартаківський НВК "ЗШ І - ІІІ ст ДНЗ імені Петра Саноцького" КЗДО №5 м.Сокаль КЗДО с Волиця (2 уч) КЗДО с.Скоморохи |
«Мультимедійні заняття в інноваційному форматі SCORM» | КЗДО №9 м.Сокаль (6 уч) КЗДО с Волиця КЗДО №1 м.Сокаль КЗДО с.Переспа КЗДО №7 м.Сокаль КЗДО Смт. Жвирка (2 уч) КЗДО с Волиця (2 уч) КЗДО с.Переспа |
Розвиваємо в дітей комунікативні навички: три прийоми» |
КДЗО с.Варяж КЗДО №8 м.Сокаль (3 уч) КЗДО с.Волиця (2 уч) КЗДО с.Комарів КЗДО №1 м.Сокаль (4 уч) КЗДО №9 м.Сокаль (7 уч) КЗДО с.Переспа (2 уч) КЗДО с.Варяж КЗДО с.Поториця |
«Створюємо мультимедійні дидактичні ігри за допомогою макросів Drag-and-Drop | КЗДО №1 м.Сокаль КЗДО с.Переспа Опільський НВК ЗШ І ст - дитячий садок КЗДО с.Спасів КЗДО №9 м.Сокаль КЗДО №9 м.Сокаль Ільковицький НВК КЗДО №9 м.Сокаль КЗДО №9 м.Сокаль КЗДО №7 м.Сокаль КЗДО №1 м.Сокаль КЗДО №9 м.Сокаль Лучицький НВК"ЗШ I-III ст.-дитячий садок" КЗДО с.Волиця КЗДО с.Волиця КЗДО с.Поториця КЗДО №1 м.Сокаль |
"Організація освітньо-оздоровчої роботи в літній період" |
КЗДО №1 м.Сокаль (8 уч) КЗДО №8 м.Сокаль (2 уч) КЗДО №7 м.Сокаль (6 уч) КЗДО смт. Жвирка (3 уч) КЗДО №9 м.Сокаль (6 уч) Опільський НВК ЗШ І ст дитячий садок КЗДО с.Спасів (ясла-садок) (3 уч) КЗДО с.Поториця КЗДО с.Переспа |
«Адаптація дитини-дошкільника до вступу в ЗДО в умовах воєнного стану» |
КЗДО №1 м.Сокаль (7 уч) Опільська початкова школа КЗДО №8 м.Сокаль (2 уч) КЗДО с. Спасів (ясла-садок) (2 уч) КЗДО с. Княже (ясла-садок) КЗДО с. Переспа (2 уч) КЗДО с.Савчин КЗДО №7 КЗДО смт.Жвирка (2 уч) |
Оцінювання дошкільного освітнього середовища за міжнародною методикою ECERS |
КЗДО с.Варяж КЗДО с.Скоморохи КЗДО с.Войславичі КЗДО с.Спасів КЗДО №9 м. Сокаль КЗДО с.Княже КЗДО с Переспа Перетіцький НВК "ЗШ І-ІІІ ступенів - дитячий садок" Матівська гімназія КЗДОс.Комарів(ясла-садок) КЗДО с. Забужжя (ясла - садок) КЗДО №1 "Калинка" м.Сокаль КЗДО с.Волиця Ільковицький НВК "ЗШ І-ІІІ ст.-дитячий садок" КЗДО с. Поториця |
"Нетрадиційні форми роботи з батьками в закладах дошкільної освіти" | КЗДО с.Скоморохи КЗДО № 9 м.Сокаль (7 уч) КЗДО №1 м.Сокаль (9 уч) КЗДО с. Комарів КЗДО с.Волиця (2 уч) КЗДО с.Забужжя КЗДО смт.Жвирка (3 уч) КЗДО №5 м.Сокаль (6 уч) КЗДО с.Переспа Опільська початкова школа КЗДО с.Спасів (2 уч) Зубківський НВК "школа-дитячий садок" Ільковицький НВК"ЗШ I-IIIст. - дитячий садок". КЗДО с.Горбків (2 уч) ЗДО с.Хоробрів КЗДО с.Савчин КЗДО с.Поториця Тудорковицька гімназія КЗДО с.Переспа Тудорковицька гімназія Перетіцький НВК "ЗШ І-ІІІ ступенів - дитячий садок " |
«Провідні види діяльності, методи, прийоми та засоби формування мовленнєвої компетентності дошкільника» | КЗДО с. Скоморохи КЗДО №8 м. Сокаль Опільська початкова школа КЗДО с.Спасів (2 уч) Боб'ятинська гімназія КЗДО с. Горбків (2 уч) КЗДО №7 м. Сокаль Матівська гімназія Ільвицький НВК"ЗШ І-ІІІ ст - дитячий садок" КЗДО с Спасів КЗДО смт.Жвирка (2 уч) Перетіцький НВК "ЗШ І-ІІІ ступенів - дитячий садок " КЗДО №9 м. Сокаль (4 уч) КЗДО №5 м. Сокаль (6 уч) КЗДО №1 м. Сокаль (9 уч) КЗДО с.Волиця (2 уч) Романівська початкова школа Тудорковицька гімназія (2 уч) КЗДО с.Переспа (2 уч) КЗДО с. Забужжя |
«Музичне виховання дошкільнят за системою Карла Орфа» | КЗДО (ясла-садок) № 7 «Соколятко» (2 уч) Тартаківський НВК "ЗШ І-ІІІ ст – ДНЗ імені Петра Саноцького" КЗДО с. Савчин (ясла-садок) КЗДО (ясла-садок) № 9 «Вишиванка» (2 уч) КЗДО (ясла-садок) № 8 «Журавлик» (2 уч) КЗДО (ясла-садок) комбінованого типу № 1 «Калинка» КЗДО с. Волиця (ясла-садок) |
Психологія
«Дитяча агресія: як спілкуватися з агресивними дітьми?» |
КЗДО №8, №9 (3 учас), КЗДО с.Опільсько, с.Тудорковичі, с.Тартаків, смт.Жвирка |
Підліткова агресія: причини виникнення, шляхи подолання. |
Сокальська ЗШ І - ІІІ ст. №5, Лучицький НВК "Загальноосвітня школа I-III ступенів- дитячий садок" Войславицька ЗШ І-ІІ ступенів Сокальський ліцей №3 Сокальська ЗШ І - ІІІ ст. №5 Сокальська СЮТ (3) Варязька ЗШ І - ІІІ ст. (2) |
Вступ до когнітивно-поведінкової терапії | Сокальська ЗЗСО І-ІІІ ст. №2 Жвирківська ЗЗСО І-ІІІ ст. Сокальська ЗЗСО І-ІІІ ст. №4 Сокальська ліцей №1 Сокальський ліцей №3 ЗДО №8 Поторицька ЗЗСО І-ІІІ ст. |
Емоційне вигорання педагога |
Варязька ЗЗСО І-ІІІ ст. (2уч) Сокалььська СЮТ (5уч) ЗДО №7 ЗДО №5 ЗДО №9 (2уч) |
Емоційний інтелект в умовах війни: ресурси для дітей та педагогів. |
Сокальський СЮТ (7 уч) |
Адаптація першокласників в умовах війни |
Скоморохівська початкова школа Перетіцький НВК l –ІІІ ступенів - дитячий садок Варязька ЗШ І-ІІІ ст.(2 уч) |
Адаптація п'ятикласників до навчання в основній школі в умовах воєнного стану | Перетіцький НВК "ЗШ І - ІІІ ст - дитячий садок" (4 уч) Волицька ЗШ І-ІІІ ст "Ільковицький НВК ""ЗШ І-ІІІ ст -дитячий садок" (2 уч) Войславицька гімназія Варязька ЗШ І-ІІІ ст. (3 уч) Княжівська ЗШ І-ІІІ ст. Сокальська ЗШ І-ІІІ ст №5(8 уч) Телязька гімназія ЗЗСО І - ІІІ ступенів Сокальський ліцей № 1 імені Олега Романіва |
Як вчителям залишатись в ресурсному стані під час війни |
Варязька ЗШ І-ІІІ ст. Сокальська ЗШ І-ІІІ ст №5 (4 уч) Княжівська ЗШ І-ІІІ ст. КЗ "Сокальська СЮТ" (7 уч) |
Як вихователю залишатись в ресурсному стані під час війни |
КЗДО (ясла-садок) смт. Жвирка «Сонечко» КЗДО (ясла-садок) комбінованого типу № 1 «Калинка» (4 уч) КЗДО с. Спасів (ясла-садок) (4 уч) Матівська гімназія (дошкільний підрозділ) КЗДО (ясла-садок) № 9 «Вишиванка» (4уч) КЗДО (ясла-садок) № 5 «Сонечко» (3 уч) КЗДО (ясла-садок) комбінованого типу № 1 «Калинка» КЗДО с. Савчин (ясла-садок) КЗДО с. Переспа (ясла-садок) |
Техніки відновлення ресурсів педагога |
Тудорковицька гімназія Стенятинська ЗШ І-ІІІ ст. Тартаківський НВК "ЗШ І-ІІІ ст -ДНЗ" ім.П.Саноцького Княжівська ЗШ І-ІІІ ст. |
Одним із суттєвих питань покращення якості надання освітніх послуг центром є наявність мультимедійної техніки. Технічні засоби друку нашої установи вичерпали свій ресурс. Для проведення заходів ЦПРПП із педагогічними працівниками доцільно мати свій тренінговий зал.
Ми переконані, що педагог, який умотивований професійно розвиватися та підвищувати кваліфікацію впродовж кар’єри, може знаходити спільну мову з дітьми, будувати довірливі стосунки, вчити їх не боятися помилок, допомагати розуміти чому і як краще навчатися