ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор: | |
Доповідач: | |
Підготував: | Відділ "Центр надання адміністративних послуг" |
---|---|
Статус: | Новий проект |
Дата: | 13.03.2023 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про звіт начальника відділу
«Центр надання адміністративних послуг»
Сокальської міської ради за 2022 рік
![]()
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
|||
03.2023 | м. Сокаль | № | |
Про звіт начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» Сокальської міської ради за 2022 рік |
|||
Заслухавши звіт начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» Сокальської міської ради Ваврів С.А., керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Сокальська міська рада, -
ВИРІШИЛА:
1. Звіт начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» Сокальської міської ради Ваврів С.А. взяти до відома.
Міський голова Сергій КАСЯН
Звіт
відділу «Центр надання адміністративних послуг»
Сокальської міської ради Львівської області за 2022 рік
На виконання Закону України «Про адміністративні послуги» при Сокальській міській раді у формі структурного підрозділу діє відділ «Центр надання адміністративних послуг» Сокальської міської ради Львівської області (далі-відділ «ЦНАП»), який розміщений по вул. Тартаківська,7 м. Сокаль. Через адміністраторів відділу «ЦНАП» надаються адміністративні послуги шляхом їх взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.
Відділ «ЦНАП» створений рішенням V сесії VIII скликання Сокальської міської ради Львівської області від 09.02.2021 №78 «Про утворення відділу «Центр надання адміністративних послуг» Сокальської міської ради Львівської області та затвердження Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Сокальської міської ради Львівської області».
Червоноградська РДА згідно договору від 19.05.2021року передала в безоплатне тимчасове користування майно на суму 659 057.07 грн. для забезпечення функціонування відділу «ЦНАП» та надання якісних адміністративних послуг мешканцям громади.
Модернізацію приміщення по вул.Тартаківській,7 м. Сокаль було проведено в межах реалізації проекту Європейського Союзу «Центр надання адміністративних послуг як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади» (далі- Проект). На фінансування заходів з модернізації Європейським Союзом в рамках Проекту було виділено 1563508 гривень, обсяг співфінансування Проекту становив 245205 гривень, всього -1808713 грн.
В межах реалізації Проекту проведено ремонтні роботи та відповідне зонування приміщень (площею 211,9 кв. м), зокрема відкритий простір у зоні обслуговування, комфортна зона для очікування, облаштовано дитячий куток, санвузол для осіб з особливими потребами, кімнату персоналу. Облаштовано 11 робочих місць для працівників з оновленою комп’ютерною технікою, закуплено робочу станцію для оформлення та видачі паспорта громадянина України у формі ID-картки, паспорта для виїзду закордон.
Вхід у приміщення, де знаходиться відділ «ЦНАП» облаштований пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Встановлено систему відеонагляду.
Створені зручні умови для надання якісних адміністративних послуг , які стали доступнішими для кожного мешканця громади.
В 2022 році затверджено перелік 120 адміністративних послуг, лише 10% з яких платні. Це в першу чергу соціальні послуги, які надаються через програмний комплекс «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада», послуги реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання особи, що проводяться в автоматизованій системі «Реєстр територіальних громад», державна реєстрація бізнесу- юридичних та фізичних осіб-підприємців, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, паспортні та земельні послуги, отримання дозвільних документів у сфері містобудування та архітектури, Держпродспоживслужби.
Суб’єкти звернень можуть отримати необхідну інформацію щодо адміністративних послуг через електронну адресу відділу «ЦНАП» (sokal.cnap@ukr.net), інформаційні та технологічні картки розроблені на кожну адміністративну послугу або звернутись за консультацією до адміністраторів відділу «ЦНАП».
Суб’єктами надання адміністративних послуг є:
1.Управління надання адміністративних послуг відділ №6 ГУ Держгеокадастру у Львівській області;
2.Державні реєстратори відділу «ЦНАП» Сокальської міської ради;
3.Відділ архітектури та містобудування Сокальської міської ради;
4.Сокальський РВ ГУ ДМСУ у Львівській області;
5.Червоноградське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області;
6.Управління соціального захисту населення Червоноградської райдержадміністрації;
7.Відділ обслуговування громадян №19 (сервісний центр) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області.
8.Адміністратори відділу «ЦНАП» (реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання особи).
Протягом 2022 року працівники відділу «ЦНАП» на виконання розпорядження Червоноградської районної військової адміністрації від 28.02.2022 №3 «Про облік внутрішньо переміщених осіб» вели облік внутрішньо переміщених осіб в Google таблиці, що становило 2299 осіб по м.Сокаль.
В 2022 році через відділ «ЦНАП» надано 10030 адміністративних послуг (працювали 6 адміністраторів, 3 державних реєстратори, керівник).
Реєстраційні послуги - 2049 од.:
державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - 1475 од.,
державна реєстрація іншого речового права - 160 од.,
інформаційна довідка - 95 од.
державна реєстрація бізнесу -319 од.
платні - 1685 од., 364 один.-безкоштовні.
Протягом 2022 року через адміністраторів відділу «ЦНАП» адміністративну послугу, державну реєстрацію іншого речового права (право оренди), отримали:
ФГ «Агрооснова», ФГ Грабової І.П., ФГ Бойчук І.Я., ФГ Воєводи І.Б., ФГ «Перегінець Агро», ФГ Хмари Т.В., ФГ Іванюка В.Т., СФГ Веклин І.Т., ФГ Веклин М.Т., ПП «АФ «Щедрий Лан», ПП АФ «Б. Хмельницького», ТзОВ «Перв’ятичі-Агроком», ДНЗ «Угнівський ліцей», ПАФ «Білий Стік», ФГ «Тартаківський Млин», ПП «Захід Агро», ТзОВ «Компанія Клімат Плюс» .
В 2022 році 258 адміністративних послуг (державна реєстрація речових прав на нерухоме майно) отримали мешканці :
В.Мости ОТГ - 77 од.;
Белз ОТГ - 134 од.;
Червоноград ОТГ- 47 од.
Соціальні послуги - 4510 од.(всі безкоштовні).
Допомог - 2298од., пільг - 83од., субсидій - 327 од.,
довідок ВПО - 1802 од.
Послуги реєстрації / зняття з реєстрації місця проживання особи - 1762 од.
Послуги архітектури та містобудування - 15 од. (всі безкоштовні)
Паспортні послуги - 1498 од.:
паспорт України - 502 од., закордонний паспорт - 915од.,
вклейка фото на паспорт -82од.
платні- 1230 од., 268 - безкоштовні.
Дозвільні послуги Держпродспоживслужби - 18 од.,
платна -1 од., безкоштовні -17 од.
Земельні послуги - 178 од.,
платні - 77 од., безкоштовні – 101 од.