ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Коцюба Володимир Євгенович

Доповідач:

Коцюба Володимир Євгенович

Підготував:

Відділ житлово-комунального господарства, комунальної власності, транспорту та благоустрою

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

24.04.2023

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про затвердження Положення про приватизацію об’єктів комунальної власності Сокальської міської територіальної громади (малу приватизацію) та положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів комунальної власності Сокальської міської територіальної громади

 П Р О Е К Т

СОКАЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
___ХХХІІІ сесія VIІІ скликання
 РІШЕННЯ
     
__.04. 2023 року   м. Сокаль     № ___
       
Про затвердження Положення
про приватизацію об’єктів комунальної власності
Сокальської міської територіальної громади
(малу приватизацію) та положення про діяльність
аукціонної комісії для продажу об’єктів комунальної власності
Сокальської міської територіальної громади
 
 
         Керуючись ст. 26,60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про приватизацію державного і комунального майна», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 432 «Про затвердження Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу», з метою визначення процедури продажу об’єктів комунальної власності, Сокальська міська рада Львівської області, -
       ВИРІШИЛА:
  1. Затвердити Положення  про приватизацію об’єктів комунальної власності Сокальської міської територіальної громади (малу приватизацію) (Додаток 1);
  2. Затвердити Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів комунальної власності Сокальської міської територіальної громади (Додаток 2);
  3. Покласти функції органу приватизації на Сокальську міську раду Львівської області та на її виконавчі органи в межах визначених Положенням про приватизацію об’єктів комунальної власності Сокальської міської територіальної громади (малу приватизацію);
  4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на комісію з питань промисловості, підприємництва, житлово-комунального господарства, комунальної власності, енергозбереження та транспорту.
 
            
               Міський голова                                                                         Сергій КАСЯН
 
 
 
 
Додаток 1
до рішення сесії Сокальської міської ради
    №____ від_________



ПОЛОЖЕННЯ
про приватизацію об’єктів комунальної власності
Сокальської міської територіальної громади (малу приватизацію)

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Положення про приватизацію об’єктів комунальної власності Сокальської міської територіальної громади (малу приватизацію) (далі - Положення) розроблено відповідно до Конституції України, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про приватизацію державного і комунального майна» та інших законодавчих і нормативних актів, що регулюють питання приватизації та власності.
1.2. Це Положення регулює правові, економічні та організаційні основи приватизації майна Сокальської міської територіальної громади.
        1.3. Доцільність, порядок та умови відчуження об'єктів комунальної власності Сокальської міської територіальної громади визначає Сокальська міська рада Львівської області виключно на пленарних засіданнях ради. Доходи від відчуження об'єктів права комунальної власності спрямовуються на фінансування заходів, передбачених бюджетом Сокальської міської територіальної громади.
        1.4 До принципів проведення приватизації належать:
 
-  законність;
-  відкритість та прозорість;
-  рівність;
-  продаж об’єктів приватизації з урахуванням особливостей таких об’єктів;
-  захист економічної конкуренції;
-  створення сприятливих умов для залучення інвестицій;
- повне, своєчасне та достовірне інформування про об’єкти приватизації та  порядок їх приватизації;
- забезпечення конкурентних умов приватизації.
2. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
У цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:
2.1. Адміністратор електронної торгової системи - юридична особа, визначена Кабінетом Міністрів України відповідальною за забезпечення функціонування електронної торгової системи.
2.2. Аукціон - спосіб продажу об’єкта приватизації, за яким власником об’єкта приватизації стає покупець, що в ході торгів запропонував за нього найвищу ціну.
2.3. Балансоутримувач – Сокальська міська рада Львівської області, у тому числі структурні підрозділи Сокальської міської ради Львівської області, комунальні підприємства, установи, організації, за якими на праві оперативного управління чи господарського відання закріплено майно Сокальської міської територіальної громади.
2.4. Викуп - спосіб продажу об’єкта приватизації одному покупцю.
2.5. Гарантійний внесок-сума коштів, що становить визначену у відсотках частину стартової ціни об’єкта приватизації, яка вноситься потенційним покупцем об’єкта приватизації для забезпечення виконання його зобов’язання щодо участі в аукціоні у вигляді грошових коштів або банківської гарантії.
2.6. Електронний майданчик - апаратно-програмний комплекс, який функціонує в Інтернеті, підключений до центральної бази даних та забезпечує організатору аукціону, потенційним покупцям, учасникам можливість користуватися сервісами електронної торгової системи з автоматичним обміном інформацією щодо процесу проведення аукціонів в електронній формі.
2.7. Електронна торгова система - дворівнева інформаційно- телекомунікаційна система, що складається із центральної бази даних та електронних майданчиків, які взаємодіють через інтерфейс програмування додатків, який надається у вигляді коду з відкритим доступом та визначає функціональність електронної торгової системи. Електронна торгова система забезпечує можливість створення, розміщення, оприлюднення та обміну інформацією і документами в електронному вигляді, необхідними для проведення аукціону в електронній формі.
2.8. Єдиний майновий комплекс комунального підприємства, його структурного підрозділу - усі види майна, призначені для діяльності підприємства, його структурного підрозділу, будівлі, споруди, устаткування, інвентар, сировина, продукція, права вимоги, борги, а також право на торговельну марку або інше позначення та інші права, включаючи права на земельні ділянки.
2.9. Завершення приватизації - продаж об’єкта приватизації (усіх акцій, передбачених до продажу, єдиного майнового комплексу, іншого майна тощо) та перехід права власності на такий об’єкт покупцю, що оформлюється рішенням Сокальської міської ради Львівської області.
2.10. Оператор електронного майданчика - юридична особа, що має право використовувати електронний майданчик та діє відповідно до договору, укладеного з Адміністратором електронної торгової системи, істотні умови якого визначаються Кабінетом Міністрів України.
2.11. Організатор аукціону – Сокальська міська рада Львівської області.
2.12. Функції органу приватизації покласти на Сокальську міську раду Львівської області, виконавчий апарат Сокальської міської ради Львівської області та її виконавчі органи.
2.13. Приватизація комунального майна (далі - приватизація) - платне відчуження майна, що перебуває у комунальній власності (власності Сокальської міської територіальної громади), на користь фізичних та юридичних осіб, які відповідно до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» можуть бути покупцями.
2.14. Реєстраційний внесок-сума коштів у розмірі 0,2 мінімальної заробітної плати станом на 1 січня поточного року, що вноситься за реєстрацію заяви на участь у приватизації потенційним покупцем об’єкта приватизації на відповідний рахунок оператора електронного майданчика, який протягом п’яти робочих днів з дня проведення аукціону зараховує їх до бюджету Сокальської міської територіальної громади.
Реєстраційний внесок не повертається потенційному покупцю, крім випадків, передбачених Законом України «Про приватизацію державного і комунального майна».
2.15. Рішення про приватизацію - рішення про приватизацію об’єктів комунальної власності Сокальської міської територіальної громади, що приймається виконавчим комітетом Сокальської міської ради Львівської області.
2.16. Стартова ціна об’єкта приватизації - ціна, з якої розпочинаються торги щодо кожного об’єкта приватизації.
2.17. Ціна продажу - ціна, за якою об’єкт приватизації продано покупцю.
2.18. Інші терміни вживаються у цьому Положенні згідно із Законом України «Про приватизацію державного і комунального майна».
 
 
3. ОБ’ЄКТИ ПРИВАТИЗАЦІЇ
3.1. До об’єктів комунальної власності, що підлягають приватизації згідно даного Положення, належать:
- усі об’єкти права комунальної власності, крім тих, приватизація яких прямо заборонена чинним законодавством України або рішенням Сокальської міської ради Львівської області;
- майно Сокальської міської ради Львівської області, майно комунальних підприємств, що належать до сфери управління Сокальської міської ради та не забезпечує виконання встановлених  завдань;
- майно, яке перебуває на балансах комунальних підприємств, установ, організацій, що не підлягають приватизації, та яке не входить до складу єдиних майнових комплексів, що забезпечують основні види діяльності таких підприємств або більше трьох років не використовуються у виробничій діяльності і подальше їх використання не планується;
- єдині майнові комплекси комунальних підприємств, їх структурних підрозділів, у тому числі єдині майнові комплекси та їх структурні підрозділи, що передані в оренду.
- рухоме та нерухоме майно комунальних підприємств (у тому числі будівлі, споруди, нежитлові приміщення), майно, що залишилося після закінчення процедури ліквідації комунальних підприємств, визнаних банкрутами; майно підприємств, що ліквідуються за рішенням органу, уповноваженого управляти комунальним майном; майно комунальних підприємств, що не були продані як єдині майнові комплекси; майно, що перебуває на обліку Сокальської міської ради Львівської області.
- об’єкти незавершеного будівництва (будівлі, споруди, передавальні пристрої, які не введені в експлуатацію), законсервовані об’єкти.
- об’єкти соціально-культурного призначення, а саме: об’єкти освіти, охорони здоров’я, культури, фізичної культури та спорту, туризму, мистецтва і преси, телебачення, радіомовлення, видавничої справи; санаторно-курортні заклади, будинки і табори відпочинку, профілакторії; інші об’єкти, призначені для задоволення соціальних та культурних потреб громадян незалежно від вартості майна; об’єкти соціально-культурного призначення, що не включені до статутного капіталу господарських товариств.
- інші об’єкти, що не належать до об’єктів великої приватизації.
4. СУБ’ЄКТИ ПРИВАТИЗАЦІЇ
Суб’єктами приватизації майна Сокальської міської територіальної громади є:
4.1. Продавець – Сокальська міська рада Львівської області в особі Сокальського міського голови.
4.2. Покупці.
Покупцями об’єктів приватизації з урахуванням обмежень, установлених цією статтею, можуть бути:
4.2.1. Громадяни України, іноземні громадяни.
4.2.2. Юридичні особи, зареєстровані на території України, крім передбачених підпунктом 5.3 пункту 5 цього Положення.
4.2.3. Юридичні особи інших держав, крім передбачених підпунктом 5.3 пункту 5 цього Положення.
4.3. Не можуть бути покупцями юридичні або фізичні особи, визначені частиною 2 ст. 8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» та чинним законодавством України.
 
 
5. ПОВНОВАЖЕННЯ РАДИ ТА ЇЇ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ У СФЕРІ ПРИВАТИЗАЦІЇ
5.1. Сокальська міська рада Львівської області та її виконавчі органи, у межах своєї компетенції здійснює такі основні повноваження:
- пропонує (вносить) на розгляд  Сокальської міської ради Львівської області об’єкти, що підлягають приватизації та спосіб приватизації цих об’єктів - відділ житлово-комунального господарства, комунальної власності, транспорту та благоустрою Сокальської міської ради Львівської області;
- продає майно, що перебуває у комунальній власності, у процесі його приватизації, а також акції (частки), що належать територіальній громаді у майні господарських товариств - Сокальська міська рада Львівської області в особі Сокальського міського голови;
- укладає договори для проведення оцінки об’єктів приватизації відповідно до Методики оцінки, що затверджується Кабінетом Міністрів України - Сокальська міська рада Львівської області в особі Сокальського міського голови;
- укладає договори з іншими уповноваженими особами щодо проведення аукціонів з продажу об’єктів приватизації - Сокальська міська рада Львівської області в особі Сокальського міського голови;
- укладає договори про розроблення документації із землеустрою у випадках, передбачених чинним законодавством - Сокальська міська рада Львівської області в особі Сокальського міського голови;
- укладає у випадках, передбачених чинним законодавством, угоди щодо проведення екологічного аудиту об’єктів приватизації - Сокальська міська рада Львівської області в особі Сокальського міського голови;
- контролює виконання умов договорів купівлі-продажу комунального майна - заступники Сокальського міського голови відповідно до розподілу функціональних обов’язків;
- затверджує протоколи аукціонної комісії – Сокальський міський голова;
- затверджує протоколи про результати електронного аукціону - Сокальський міський голова.
  1. ПОРЯДОК ПРИВАТИЗАЦІЇ
6.1. Порядок приватизації комунального майна передбачає:
формування та затвердження переліків об’єктів, що підлягають приватизації;
опублікування переліку об’єктів, що підлягають приватизації на офіційному сайті міської ради та в електронній торговій системі;
прийняття рішення про приватизацію об’єкта комунальної власності;
опублікування інформації про прийняття рішення про приватизацію об’єкта;
проведення інвентаризації та оцінки відповідно до законодавства;
проведення у випадках, передбачених законом, аудиту, екологічного аудиту об’єкта приватизації;
затвердження у випадках, передбачених цим Законом, умов продажу об’єктів приватизації, розроблених аукціонною комісією;
опублікування інформації про умови продажу, в тому числі стартову ціну об’єкта приватизації;
проведення аукціону, укладення договору купівлі-продажу;
укладення договору купівлі-продажу в разі приватизації об’єкта шляхом викупу;
опублікування інформації про результати приватизації;
прийняття рішення про завершення приватизації.
6.2. Приватизація об’єкта вважається завершеною з моменту його продажу та переходу до покупця права власності і оформлюється рішенням сесії Сокальської міської ради Львівської області.
 
7. ФОРМУВАННЯ ПЕРЕЛІКУ ОБЄКТІВ, ЩО ПІДЛЯГАЮТЬ ПРИВАТИЗАЦІЇ
7.1. Ініціювати приватизацію об’єктів можуть відділ житлово-комунального господарства, комунальної власності, транспорту та благоустрою Сокальської міської ради Львівської області, балансоутримувачі майна комунальної власності, інші суб’єкти управління об’єктами комунальної власності або покупці.
7.2. Для включення комунального майна до переліків об’єктів малої приватизації балансоутримувачі майна комунальної власності, інші суб’єкти управління об’єктами комунальної власності подають:
комунальне майно, що не увійшло до статутних капіталів господарських товариств (крім матеріальних носіїв секретної інформації); майно, що більше трьох років не використовується у виробничій діяльності і подальше його використання не планується
для включення об’єктів соціально-культурного призначення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, подають до Сокальської міської ради Львівської області разом з пропозиціями стосовно включення до переліку пропозиції щодо строку збереження профілю діяльності об’єктів соціально-культурного призначення або можливості перепрофілювання кожного з таких об’єктів.
7.3. Покупцями для  включення об’єктів комунальної власності до переліків об’єктів, що підлягають приватизації подаються заяви у Сокальську міську раду Львівської області:
7.3.1. Вказані заяви розглядаються відділом житлово-комунального господарства, комунальної власності, транспорту та благоустрою Сокальської міської ради Львівської області та балансоутримувачами майна комунальної власності.
7.3.2. За результатами розгляду заяв потенційних покупців, балансоутримувачі майна комунальної власності, протягом десяти робочих днів з дати отримання такої заяви надають погодження на включення вказаного об’єкта до переліку об’єктів що підлягають приватизації, або вмотивовану відмову.
7.4. Заявниками можуть бути фізичні особи (громадяни України, іноземні громадяни) або юридичні особи (юридичні особи, зареєстровані на території України, юридичні особи інших держав, крім осіб, визначених ч.2 ст. 8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна»).
7.4.1. До заяви про включення об’єкта до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, додаються:
- для юридичних осіб-резидентів - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України;
- для юридичних осіб - нерезидентів - документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, крім осіб, визначених ч. 2 ст. 8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна»;
- для фізичних осіб - громадян України - копія паспорта громадянина України;
- для іноземних громадян - копія документа, що посвідчує особу.
Якщо заяву підписано особою, уповноваженою керівником юридичної особи, або представником фізичної особи, до заяви також додається копія паспорта такої особи та довіреність, оформлена відповідно до чинного законодавства.
Якщо документом, що посвідчує особу, є паспорт з безконтактним електронним носієм, до заяви додається копія такого паспорта з витягом з Єдиного державного демографічного реєстру.
7.5. Право підпису заяв мають:
- від юридичної особи - керівник юридичної особи або уповноважена особа, яка діє на підставі довіреності;
- від фізичної особи - особисто заявник або його представник, який діє на підставі нотаріально посвідченої довіреності.
7.6. Датою подання заяв є дата їх реєстрації у Сокальській міській раді Львівської області.
7.7. Відділ житлово – комунального господарства, комунальної власності, транспорту та благоустрою Сокальської міської ради Львівської області, розглянувши заяву та додані до неї документи, має право повернути її заявнику у разі:
- документи, обов’язкове подання яких передбачено цим Положенням, відсутні, подано не в повному обсязі або оформлено неналежним чином;
- об’єкт уже включено до переліку об’єктів, що підлягають приватизації;
- у заяві або документах, що подаються разом із заявою, містяться виправлення або помилки, які суттєво впливають на зміст заяви.
Після усунення недоліків заявник має право повторно подати заяву.
7.8. Відмова у включенні до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, можлива у разі:
- обмежень щодо приватизації об’єкта, встановлених чинним законодавством;
- вмотивованої відмови балансоутримувача
7.9. Переліки об’єктів, що підлягають приватизації, у разі відсутності підстав для відмови затверджуються рішенням Сокальської міської ради Львівської області за поданням відділу житлово-комунального господарства, комунальної власності, транспорту та благоустрою Сокальської міської ради Львівської області.
8. СПОСОБИ ПРИВАТИЗАЦІЇ
8.1. Приватизація комунального майна здійснюється шляхом:
8.1.1. Продажу об’єктів комунальної власності на аукціоні, у тому числі:
- аукціоні з умовами;
- аукціоні без умов;
- аукціоні за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій;
- аукціоні із зниженням стартової ціни;
8.1.2. Викупу об’єктів приватизації.
9. ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ОБ’ЄКТІВ ПРИВАТИЗАЦІЇ
9.1. Об’єкти приватизації продаються виключно на електронних аукціонах.
9.2. Електронний аукціон проводиться відповідно до договору, що укладається організатором аукціону з операторами електронних майданчиків.
9.3. Відомості про учасників аукціону не підлягають розголошенню до завершення аукціону.
9.4. Рішенням сесії Сокальської міської ради протягом 10 робочих днів з дня прийняття рішення про приватизацію об’єкта утворюється аукціонна комісія, діяльність якої регулюється Положенням про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів комунальної власності Сокальської міської територіальної громади.
9.5. Аукціонна комісія розробляє умови продажу, що затверджуються сесією Сокальської міської ради Львівської області.
9.6. Стартова ціна продажу визначається відповідно до статті 22 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».
9.7. Об’єкти соціально-культурного призначення приватизуються з умовою збереження профілю діяльності.
Об’єкти соціально-культурного призначення, що не функціонують більше трьох років або перебувають в аварійному стані, можуть бути перепрофільовані, крім закладів фізичної культури і спорту, баз олімпійської та параолімпійської підготовки, фізкультурно-оздоровчих і спортивних споруд, лікувальних (лікувально-фізкультурних) і лікувально- профілактичних закладів.
9.8. Приватизація єдиного майнового комплексу комунального підприємства, його структурних підрозділів відбувається згідно з чинним законодавством.
9.9. Після затвердження умов продажу відділ житлово-комунального господарства, комунальної власності, транспорту та благоустрою Сокальської міської ради Львівської області не пізніше як через 10 робочих днів публікує інформаційне повідомлення про приватизацію об’єкта на офіційному сайті Сокальської міської ради Львівської області та в електронній торговій системі.
9.10. Аукціони з продажу об’єктів малої приватизації проводяться не раніше ніж через 20 днів, але не пізніше 25 днів після опублікування інформаційного повідомлення про приватизацію об’єктів малої приватизації.
9.11. Протокол про результати електронного аукціону формується та оприлюднюється електронною торговою системою автоматично в день завершення аукціону в електронній формі.
9.12. Після закінчення електронного аукціону:
9.12.1. Організатор аукціону здійснює перевірку заяви на участь у приватизації разом із доданими до неї документами та інформацією про переможця аукціону.
9.12.2 У разі відповідності доданих до заяви документів протокол електронних торгів затверджується Сокальським міським головою.
9.12.2. Сокальський міський голова має право не затверджувати протокол електронних торгів, не укладати договір купівлі-продажу за результатами продажу на аукціоні чи застосування процедури викупу із потенційним покупцем, який:
- не відповідає вимогам статті 8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна»;
- не подав документи або відомості, обов’язкове подання яких передбачено Законом України «Про приватизацію державного і комунального майна»;
- подав неправдиві відомості про себе;
- відмовився від підписання протоколу про результати електронного аукціону або договору купівлі-продажу щодо того самого об’єкта приватизації, що підтверджується відповідним актом;
- не сплатив ціну продажу об’єкта приватизації у строк, встановлений цим Законом, щодо того самого об’єкта приватизації, що підтверджується відповідним актом.
9.13. Переможець аукціону може оскаржити прийняті рішення аукціонною комісією, сесією Сокальської міської ради Львівської області та Сокальським міським головою у суді протягом строку, передбаченого статтею 30 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».
9.14. У випадках, передбачених пунктом 9.12.2 цього Положення, або у разі відмови переможця аукціону від підписання протоколу аукціону або від укладення договору купівлі-продажу, або у разі несплати ним ціни продажу об’єкта приватизації у строк, встановлений Законом, що підтверджується відповідним актом, електронною торговою системою автоматично формується та оприлюднюється новий протокол аукціону.
9.15. Переможець аукціону, який відмовився від підписання протоколу аукціону або договору купівлі-продажу, позбавляється права на участь у подальших аукціонах з продажу того самого об’єкта, гарантійний внесок йому не повертається та підлягає перерахуванню до бюджету Сокальської міської територіальної громади.
9.16. Після закінчення аукціону гарантійний внесок повертається електронним майданчиком потенційним покупцям, які не стали переможцями аукціону, у строк, що не перевищує 10 робочих днів із дня затвердження органом приватизації протоколу аукціону.
9.17. Продаж об’єктів на аукціоні, крім аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій, здійснюється за наявності не менше двох учасників аукціону та вважається таким, що відбувся, у разі здійснення на аукціоні не менше одного кроку аукціону на підвищення стартової ціни.
Якщо для участі в аукціоні подано заяву від одного покупця, аукціон визнається таким, що не відбувся, а сесія Сокальської міської ради Львівської області приймає рішення про приватизацію зазначеного об’єкта шляхом викупу безпосередньо такому покупцеві за запропонованою ним ціною, але не нижче стартової ціни.
9.18. Якщо об’єкт, який пропонувався для продажу на аукціоні, не продано, крім випадку, передбаченого п. 9.17 цього Положення, проводиться повторний аукціон із зниженням стартової ціни на 50 відсотків.
9.19. Якщо повторний аукціон зі зниженням стартової ціни визнається таким, що не відбувся, у разі якщо для участі у такому аукціоні подано заяву на участь від одного покупця, то сесія Сокальської міської ради Львівської області приймає рішення про приватизацію зазначеного об’єкта шляхом викупу безпосередньо такому покупцеві за запропонованою ним ціною, але не нижче стартової ціни, з урахуванням зниження стартової ціни відповідно до п. 9.18 цього Положення.
9.20. Якщо об’єкт приватизації не продано в порядку, передбаченому пп. 9.17-9.19 цього Положення, проводиться аукціон за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій зі зниженням стартової ціни, визначеної згідно з правилами, встановленими статтею 22 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», на 50 відсотків.
Продаж об’єктів на аукціоні за методом покрокового зниження стартової ціни та подання цінових пропозицій здійснюються за наявності не менш як одного учасника аукціону.
9.21. До проведення першого аукціону з продажу об’єкта приватизації аукціонна комісія одночасно встановлює стартові ціни та умови продажу об’єкта приватизації на аукціонах, передбачених пп. 9.17-9.20 цього Положення.
9.22. Якщо аукціон визнаний таким, що не відбувся, або відсутнє рішення виконавчого комітету Сокальської міської ради Львівської області щодо викупу, прийняте відповідно до пп. 9.17 і 9.19 цього Положення, електронна торгова система протягом п’яти робочих днів з дати формування відповідного протоколу аукціону автоматично оголошує новий аукціон, включаючи дату його проведення.
10. ФІНАНСОВІ ВІДНОСИНИ ПРИВАТИЗАЦІЇ
10.1. Формування стартової ціни об’єктів приватизації:
10.1.1. Стартова ціна об’єкта приватизації визначається аукціонною комісією на рівні балансової вартості об’єкта (активів об’єкта) приватизації, або на підставі вартості, визначеної відповідно до Методики оцінки, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
10.1.2. У разі відсутності балансової вартості об’єкта (активів об’єкта) приватизації така вартість встановлюється аукціонною комісією на підставі вартості, визначеної відповідно до Методики оцінки, що затверджується Кабінетом Міністрів України. Якщо об’єктом приватизації є акції, частки, стартова ціна об’єкта приватизації встановлюється на рівні номінальної вартості пакета акцій (часток).
10.2. Визначення вартості майна, що підлягає приватизації шляхом викупу орендарем, а також оцінка об’єктів приватизації, повернених за рішенням суду до комунальної власності, здійснюються відповідно до Методики оцінки, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
11. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ ЗА ПРИВАТИЗАЦІЮ ОБ’ЄКТІВ
11.1. Переможець електронного аукціону сплачує на відповідний поточний рахунок Сокальської міської ради Львівської області ціну продажу об’єкта малої приватизації не пізніше ніж протягом 20 робочих днів з дня формування протоколу про результати електронного аукціону.
11.2. Несплата коштів за об’єкт приватизації згідно з договором купівлі-продажу протягом 60 днів з дня укладення договору купівлі-продажу є підставою для розірвання такого договору відповідно до статті 30 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».
12. КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ДОГОВОРІВ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ
12.1. Контроль за належним і своєчасним виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів комунальної власності здійснюють заступники Сокальського міського голови відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
13.  ІНШІ ОСОБЛИВОСТІ ТА УМОВИ ПРОЦЕДУРИ ПРИВАТИЗАЦІЇ
13.1. Інші особливості та умови процедури приватизації об’єктів комунальної власності Сокальської міської територіальної громади (малої приватизації), які не висвітлені у цьому Положенні, здійснюються згідно із Законом України «Про приватизацію державного і комунального майна» та іншими нормативно-правовими актами.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 2
до рішення сесії Сокальської міської ради
від ____   №__________
 
ПОЛОЖЕННЯ
про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів комунальної власності Сокальської міської територіальної громади
І. Загальні положення
1. Це Положення, розроблене відповідно до ч. 4. ст. 15 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», визначає порядок утворення аукціонної комісії для продажу об’єктів комунальної власності Сокальської міської територіальної громади (далі - комісія), її повноваження, права та порядок роботи.
2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, нормативно-правовими актами Сокальської міської ради Львівської області, цим Положенням.
ІІ. Склад, порядок утворення комісії та її повноваження
1. Комісія є колегіальним органом, яка утворена відповідно до наданих Сокальською міською радою Львівської області повноважень. Рішенням Сокальської міської ради Львівської області про утворення аукціонної комісії може бути передбачено, що відповідна комісія формується для організації приватизації об’єктів, щодо яких прийнято рішення про приватизацію шляхом продажу на аукціоні.
2. Основні принципи діяльності комісії:
- дотримання вимог законодавства;
- колегіальність прийнятих рішень;
- професіоналізм, неупередженість та незалежність членів комісії (недопущення втручання в діяльність комісії будь-яких органів влади).
3. До складу комісії входять не менш як п’ять осіб.
До аукціонної комісії включаються депутати Сокальської міської ради Львівської області (за згодою), працівники виконавчих органів Сокальської міської ради Львівської області.
У разі потреби до складу комісії можуть залучатися з правом дорадчого голосу спеціалісти, експерти, представники підприємств та/або господарських товариств тощо.
4. Склад комісії та зміни до нього затверджуються сесією Сокальської міської ради Львівської області.
5. Голова комісії та секретар призначаються із представників виконавчого органу Сокальської міської ради Львівської області.
На період тривалої відсутності голови комісії (хвороба, відпустка, тощо) його повноваження покладаються розпорядженням Сокальського міського голови на будь-кого із членів комісії.
6. До основних повноважень комісії належать:
- розроблення умов продажу та їх подання на затвердження сесії Сокальської міської ради Львівської області;
- визначення стартової ціни;
- визначення стартової ціни з урахуванням зниження стартової ціни;
- розроблення інформаційного повідомлення про проведення аукціону;
- ведення протоколів засідань комісії та їх подання на затвердження Сокальському міському голові.
7. Комісія має право:
- під час розроблення умов продажу вносити пропозиції балансоутримувачам щодо запитів до органів державної влади, підприємств та/або господарських товариств стосовно подання пропозицій щодо умов продажу, а також надання відомостей, документів та інших матеріалів, необхідних для ознайомлення з об’єктом продажу;
- вносити пропозиції балансоутримувачам щодо подання запитів спеціалістам, експертам;
- заслуховувати пояснення експертів, консультантів та інших спеціалістів.
ІІІ. Порядок роботи комісії
1. Очолює комісію та організовує її роботу голова комісії.
2. Організаційною формою роботи комісії є засідання.
3. Усі рішення комісії приймаються шляхом поіменного усного голосування («за» або «проти»), результати якого заносяться до протоколу.
4. Засідання комісії є правомочним за умови участі в ньому не менш, як двох третин складу її членів.
5. Члени комісії мають рівне право голосу при прийнятті рішень. Рішення комісії приймаються простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів голос голови комісії є вирішальним.
6. За результатом засідання комісії складається протокол, який підписується всіма членами комісії, присутніми на засіданні, та подається на затвердження Сокальському міському голові.  
7. Секретар комісії забезпечує:
- підготовку матеріалів для розгляду комісією; 
- виконання доручень голови комісії;
- підготовку, ведення та оформлення протоколів засідань комісії.
8. Члени комісії зобов’язані брати участь у роботі комісії.
Якщо засідання комісії не відбулося через відсутність кворуму, засідання комісії переноситься на інший день.
9. Діяльність комісії припиняється розпорядженням Сокальського міського голови.