ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Кондратюк Вадим Іванович

Доповідач:

Кондратюк Вадим Іванович

Статус:

Прийнятий вцілому

Дата:

07.02.2024

ЗАПРОПОНОВАНІ ПОПРАВКИ
ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про звіт керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Кондратюка В.І. про роботу за 2023 рік


СОКАЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 XLI сесія VIII скликання

РІШЕННЯ

 

 
02.2024р. м. Сокаль
     
Про звіт керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Кондратюка В.І. про роботу за 2023 рік    
 
       Заслухавши та обговоривши звіт керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Сокальської міської ради Кондратюка В.І. про роботу  за 2023 рік, керуючись п.11 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада,
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Звіт  керуючого справами (секретаря)  виконавчого комітету Сокальської міської ради  Кондратюка Вадима Івановича про роботу за 2023 рік взяти до відома.
 
 
 
Міський голова                                                                                         Сергій  КАСЯН
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ЗВІТ
Керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Сокальської міської ради Кондратюка В.І.
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету міської ради:
 
1. Забезпечує виконання власних та делегованих повноважень в галузі організаційного, матеріально-технічного забезпечення діяльності виконавчого комітету міської ради, формування в установленому порядку структури, чисельності і штатного розпису апарату міської ради та її виконавчих органів, участі у проведенні виборів і референдумів у межах, визначених законодавством, функціонування міської системи надання адміністративних послуг.
2. Організовує роботу по підготовці проектів документів відповідно до вимог діловодства, чинного законодавства з питань що регламентують роботу виконавчого комітету міської ради, виконавчих органів, перспективних та поточних планів їх роботи.
3. Координує роботу щодо розгляду звернень громадян у виконавчих органах, перевірки їх стану, відповідно до законодавства, на підприємствах, в установах та організаціях міста.
4. Забезпечує управління архівною справою.
5. Забезпечує підготовку проектів рішень сесій, виконавчого комітету і розпоряджень міського голови згідно зі своїми повноваженнями та контроль за їх виконанням.
6. Візує проекти рішень міської ради, виконавчого комітету та проєкти розпоряджень міського голови.
7. Аналізує та контролює стан матеріально-технічного забезпечення апарату міської ради та її виконавчих органів.
8. Керує роботою та контролює діяльність виконавчих органів міської ради:
- старост;
- відділу документообігу, звернень та організаційно-інформаційної діяльності міської ради
- відділу «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;
- відділу кадрової роботи міської ради;
- юридичного відділу міської ради;
- військово-облікового бюро міської ради;
- архівного відділу міської ради;
9. Очолює:
- постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при виконавчому комітеті міської ради.
10. Організує та проводить роботу щодо реалізації Положення про звання «Почесний громадянин територіальної громади».
11. Взаємодіє та забезпечує в межах компетенції спільну діяльність підпорядкованих виконавчих органів міської ради з територіальними підрозділами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади.
12. Організує відповідно до законодавства здійснення заходів, пов'язаних з підготовкою і проведенням референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування.
13. Відповідно до затвердженого графіку проводить прийом громадян, розглядає їх скарги і звернення.
14. З питань віднесених до своєї компетенції взаємодіє з відділом кадрової роботи, відділом фінансування, бухгалтерського обліку та господарського забезпечення, фінансовим управлінням та іншими виконавчими органами міської ради.
15. У разі тимчасової відсутності керуючого справами виконавчого комітету міської ради, виконання його функцій покладається на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
 
 
 
Старости і виконком
У 2022 році було проведено 33 засіданя Виконавчого комітету та прийнято 460 рішень. У 2023 році було проведено 20 засідань Виконавчого комітету та прийнято 448 рішень.
Протягом року з старостами міської ради проводились ряд навчань, консультацій та онлайн тренінгів.
Старостами Сокальської міської ради постійно ведеться документообіг, збір статистичних даних, підготовка довідок, прийом громадян, тощо.
П.І.Б. Документ
ЦНАП  
Магера Олег Володимирович Довідки – 150, Характеристики- 8, Акти не/ проживання – 30, Акти обстеження – 45, Витяг  (РТГ) – 120, Реєстрації(РТГ) – 21, Зняття з реєстр. (РТГ) – 25, Соціальна громада, - 8
Городько Юрій  Володимирович      Довідки - 326, Вхідна юрист. - 36, Вихідна юрист.- 60, реєстрація місця проживання - 25, зняття з місця проживання - 55, Витяги РТГ - 107, Характеристики - 3, Акт обстеження - 10, Допомога громадянам при формуванні документів на пільги та субсидії - 25.
Савка Ольга Миколаївна Довідок різного характеру – 484, Витяг про реєстрацію місця проживання (за даними РТГ) – 241, Реєстрація місця проживання (за даними РТГ) – 30, Зняття з зареєстрованого місця проживання (за даними РТГ) – 57, Довідок внутрішньо-переміщеним особам (за даними СГ) – 3, Надання адміністративних послуг по призначенню різних видів допомог, пільг та субсидій через реєстр Соціальна громада, - 132 заяви, а саме: •Допомога – 59 ос.; •Субсидія – 49 ос; •Пільга – 21 ос.; •Присвоєння статусу ВПО – 3 ос., Вихідні листи (звернення, відповіді на запити) – 56 листів.
Тимошенко Наталія Анатоліївна Довідки 623, Витяги 314, Реєстрація 96, Зняття з реєстрації 93, Соц.громада 186
Карафа Любов Євгенівна Довідки-258, ВитягиРТГ-115, Реєстраія-30, Зняття з реєстрації-28, Соц.громада-97, ІЄЄС -6, ВПО-2
Черечін Володимир Романович Довідки – 244, Характеристики- 20, Акти не/ проживання -54, Акти обстеження – 35, Витяг  (РТГ) – 170, Реєстрації(РТГ) – 24, Зняття з реєстр. (РТГ) – 35, Соціальна громада, - 18
Коляда   Світлана  Степанівна Довідки 913, Прописка-виписка 87, Соцгромада 124, Витяги про місце реєстрації  242, Вихідна 101, Реєстрація переселенців 6
Бойко Михайло Володимирович Довідки різного характеру 426. Вхідна документація 43 вихідна документація 54 приписка 29 виписка 20 виписка з припискою 2 нотаріальні дії 22 витяги 175  інші послуги (акт обстеження 10; характеристика 5) субсидії 29 малозабезпечені 8 догляд за інвалідом 3 пакунок малюка 1.
Кіндратюк  Степан  Несторович Довідки-372, реєстрація-21, зняття з реєстрації-17, соц. громада-68, реєстрація ВПО-1.
Кальмук Ольга  Ярославівна Довідки, харак.- 594, Реєстрація- 30, Зняття з реєстрації-15, Витяги- 219, Соц.громада- 21, Довідки ВПО-17, Вихідна документація-54, Акти не реєструвала.
Панченко Василь  Миколайович Довідки 247, видача витягів 92, приписка/виписка 141, соцгромада 32, особистий прийом 58.
Зубенко  Тарас  Ярославович Довідки 387, прописки 31, виписки 13, соцгромада 50,ЄІССС-3.
Ковальчук  Галина  Володимирівна Довідки 293, реєстрація місця проживання - 25                                                                   зняття з місця реєстрації - 45                                                                        Витяги РТГ – 192, Надання адмін. послуг через соц. громаду - 94, в т.ч. - субсидії – 35, - пільги багатодітним сім"я та УБД – 13, - допомога малозабезпеченим сім"ям – 22, - пакунок малюка – 2, допомога у зв"язку з вагітністю і пологами -5, - допомога на догляд внаслідок психічного розладу – 4, - допомога особам з інвалідністю – 4, - допомога на дітей одиноким матерям – 5, - допомога на дітей, які виховуються в багатодітних сім"ях – 2,- допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною – 1, Вихідні листи - 43                                                                                           Оформлення пакету документв на  присвоєння почесного звання України "Мати - героїня"  - 2
Левицький Віталій Степанович Довідки про склад сім’ї 118, до нотаріуса 24, Довідка про реєстрацію 11, Характеристики 5, Акти обстеження 66, виписка 13, приписка 13, реєстрація з одночасним зняттям 4
Студінський  Григорій  Ярославович Видано довік-292, Приписка-виписка-44, Допомоги-12, Субсидії-17, Реєстрація ВПО-2, Допомога ВПО-1, Витяги-175, Пільги-6, Вихідна докум. – 77, Прийом громадян-285.
Вільхова Оксана Іванівна Довідок – 344, Характеристики- 9, 3.акти проживання/не проживання -54, акти обстеження матеріально- побутових умов домогосподарств – 47, Витяг про реєстрацію місця проживання (РТГ) – 145, Проведено дій з реєстрації(РТГ) – 19, Зняття з зареєстрованого місця проживання (РТГ) – 35, Соціальна громада, - 10 заяв, а саме: -Пільга – 2 особи.;
-пакунок малюка – 1 особа; -Субсидія – 7осіб; пільги та субсидії- 41 особі, Вихідні листи – 19, Виправлення заповітів у спадковому Реєстрі-2 справи;
Полозяк Андрій  Михайлович Довідок різного характеру- 307, Витяги (за даними РТГ)-179, Реєстрація місця проживання-25, Зняття з реєстрації місця проживання-35, Вихідні листи(звернення, відповіді на запити)-36, Кількість прийомів громадян-337, Допомога громадянам у оформленні пакету документів на субсидії та пільги-27
Маркевич Марія  Ксенофонівна Довідки, акти характеристики 608, Субсидії 30, тверде паливо 41, тверде паливо через соцгромаду 2, Реєстрація 20, зі зняттям 9, зняття 27
Сава Володимир Йосипович Довідки різні і витяги з РТГ-272,Прописка-виписка-26, Акти обстеження-37,Соц.громада-28
Документообіг та звернення громадян
Основними завданнями  відділу документообігу, звернень та організаційно-інформаційної діяльності є: забезпечення діловодства в апараті Сокальської міської ради, реєстрація розпоряджень міського голови з основної діяльності, ведення роботи із запитами на публічну інформацію, депутатськими зверненнями, листами, заявами громадян, отримання поштової кореспонденції в паперовому та електронному виглядах, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції,  оперативно-технічний контроль за строками проходження і виконання службових документів, доведення до виконавців листів та іншої кореспонденції.
За 12 місяців 2023 року документообіг міської ради в цілому складає 11561 документ. Станом на 01.01.2024р. було  зареєстровано та передано за призначенням 5659 документів вхідної кореспонденції.  Відправлено оформленої у встановленому порядку службової кореспонденції - 3753 листи. Внутрішні службові та доповідні записки складають 290 документів. Опрацьовані всі вхідні документи, що надійшли в електронному вигляді та поштою.
У  2023 році   відділом спільно з іншими відділами та структурними підрозділами міської ради підготовлено та зареєстровано 192  розпорядження міського голови з основної діяльності, забезпечено їх доведення до виконавців.
За звітний 2023 рік із заявами, зверненнями, запитами та скаргами до Сокальської міської ради звернулися 1859 громадян.
Значна частина звернень стосувалась земельних питань, зокрема: затвердження технічної документації на  земельні  ділянки для обслуговування індивідуального житлового будівництва, вирішення конфліктних ситуацій  по землі  та ін.
З інших питань: присвоєння поштових адрес об’єктам нерухомого майна, видачі дублікатів свідоцтв про право власності на об’єкти нерухомого майна,  дозволу  на зрізання аварійних дерев, заявами про надання одноразової грошової допомоги на лікування, а також такі, що опинилися  в скрутних життєвих обставинах,  інші потреби. 
  Звернення, що надходили до міської ради  через «урядову гарячу лінію області» стосувались питань щодо забезпечення гуманітарною допомогою ВПО; ремонту доріг, покрівель; розчищення доріг;  забезпечення  водопостачання тощо;
Працівники відділу регулярно проводять консультації та роз’яснення для громадян, які звернулися на особистий прийом до міської ради про порядок вирішення порушених ними питань, тісно співпрацюють з відділами, структурними підрозділами, комунальними підприємствами та старостинськими округами Сокальської міської ТГ.
ЦНАП
На виконання Закону України «Про адміністративні послуги» при Сокальській міській раді Львівської області у формі структурного підрозділу діє відділ «Центр надання адміністративних послуг» Сокальської міської ради Львівської області (далі - відділ «ЦНАП»), в якому надаються адміністративні послуги через адміністраторів шляхом їх взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.
Затверджено перелік 265 адміністративних послуг, які надаються відділом «ЦНАП».
Суб’єкти звернень можуть отримати необхідну інформацію щодо адміністративної послуги звернувшись за консультацією до адміністраторів відділу «ЦНАП» або через електронну адресу sokal.cnap@ukr.net.   
Протягом 2023 року через відділ «ЦНАП» надано 11527 адміністративних послуг, реєстраційні послуги  - 3116 од., Соціальні послуги всього - 2448 од.: допомог - 1610 од., пільг - 211 од., субсидій - 557 од., довідок ВПО - 70 од., послуги реєстрації / зняття  з  реєстрації  місця  проживання  особи - 4384 од., паспортні послуги - 1373 од., послуги архітектури та містобудування - 17 од., земельні послуги - 20 од., послуги з реєстрації актів цивільного стану (народження, смерть, шлюб) - 169 од., державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - 2577 од., державна реєстрація бізнесу - 539 од. У 2023 році через відділ «ЦНАП» державну реєстрацію іншого речового права (право оренди) отримали: ФГ «Агрооснова», ФГ Грабової І.П., ФГ «Перегінець Агро», ФГ «Хомяк С.М.», ФГ Хмари Т.В., ФГ Іванюка В.Т., СФГ Веклин І.Т., ФГ Веклин М.Т., ПП «АФ «Щедрий Лан», ФГ Шевчук О.М., СОКАЛЬСЬКЕ ДОЧІРНЄ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛГП «ГАЛСІЛЬЛІС», ТОВ «КОМПАНІЯ КЛІМАТ ПЛЮС», ТзОВ «АГРОБІЗНЕС», ПП «ВОТЧИНА», ТзОВ «БОБ’ЯТИН»,  ПП «Західний Буг».
Протягом 2023 року 19 старост громади проводили реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання особи в автоматизованій системі «Реєстр територіальної громади», були підключені до програмного забезпечення Єдиної інформаційної системи соціальної сфери та ПК «Соціальна громада»  для надання соціальних послуг мешканцям старостинських округів.
Відділу кадрової роботи міської ради
Відділ кадрової роботи в своїй роботі керується Положенням про відділ кадрової роботи Сокальської міської ради Львівської області та законодавчими документами, що стосуються роботи з кадрами.
За період з 01 січня 2023 року по 31 грудня 2023 року працівники відділу кадрової роботи підготували:
21 розпоряджень міського голови з основної діяльності 
595 розпоряджень з кадрових питань по апарату ради та її виконавчих органах (з них тривалого зберігання 277, тимчасового терміну зберігання 318).
349 розпоряджень міського голови з кадрових питань по керівниках закладів освіти,  комунальних установ, підприємств та організацій (з них тривалого зберігання – 192, тимчасового терміну зберігання – 157).
Формування складу посадових осіб місцевого самоврядування проводилось у відповідності до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та інших нормативних документів, що регулюють порядок призначення на посади посадових осіб місцевого самоврядування.
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану» у період дії воєнного стану особи призначаються на посади в органах місцевого самоврядування, посади керівників комунальних підприємств, установ, організацій міським головою, без конкурсного відбору. У період з 01.01.2023 року по 31.12.2023 року без конкурсного відбору призначено 15 осіб.
За звітний період на службу в органи місцевого самоврядування всього прийнято  10 осіб, в тому числі:
з кадрового резерву 1 осіб;
на умовах строкового трудового договору – 8 особи;
без конкурсного відбору – 7 осіб
службовців – 0 особи (з них на умовах строкового договору)
Звільнено 10 осіб, а саме:
за угодою сторін – 5 особи;
Переведено на вищі, рівнозначні або  нижчі посади 2 осіб, з них:
за результатами стажування – 2 особа.
Працівники відділу приймали участь в підготовці проектів рішень щодо затвердження структури міської ради, структурних підрозділів, штатного розкладу працівників апарату міської ради та її виконавчих органів.
У грудні 2023 року підготовлено:
-     графік відпусток працівників міської ради;
-     звіт про чисельність працюючих та військовозобов’язаних, які заброньовані згідно з переліком посад і професій, станом на 31.12.2023 р. (Додаток 4 до Порядку)
У червні 2023 року та у грудні 2023 року підготовлено та подано до Червоноградського РТЦК та СП (І відділення) звіт про наявність автотранспорту в установі. Проводились дії щодо бронювання/перебронювання посадових осіб ОМС, що мають право на відстрочку згідно з Переліком посад і професій.
Проводилось оповіщення військовозобовʼязаних, які перебувають у трудових відносинах з міською радою, про їх виклик до ТЦК та СП.
Протягом  звітного періоду здійснювалися заходи для забезпечення трудової дисципліни в структурних підрозділах міської ради та проводився контроль за виходом на роботу працівників міської ради та працівників комунальних закладів та установ.
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану» на період дії воєнного стану без конкурсного відбору призначено 2 директорів закладів освіти Сокальської міської ради та 3 керівники комунальних підприємств, установ, організацій.
Протягом 2023 року проводився контроль за укладенням та переукладенням контрактів з керівниками підприємств, установ та організацій, що є в комунальній власності громади та доповнень до них. Всього укладено і переукладено 3 контрактів; звільнено 7  осіб з них 3 директори закладів освіти, 4 керівники комунальних підприємств установ, організацій.
В апараті міської ради та її виконавчих органах постійно ведеться цілеспрямована, антикорупційна профілактична робота з кожним на кого поширюється дія Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування" та "Про запобігання корупції".
Новоприйняті посадові особи місцевого самоврядування попереджені про обмеження, пов'язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби, ознайомлені із Загальними правилами етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування.
Протягом звітного періоду здійснювався постійний контроль за своєчасним присвоєнням чергових рангів посадових осіб місцевого самоврядування. Присвоєно чергові ранги 20 посадовим особам ОМС.
Щомісячно переглядався стаж державної служби та служби в органах місцевого самоврядування і готувалися розпорядження про надбавку за вислугу років. Так проведено підрахунок стажу для 12 посадових осіб місцевого самоврядування та 4 службовцям місцевого самоврядування.
Протягом  року долучалися витяги з розпоряджень міського голови до особових справ посадових осіб місцевого самоврядування та керівників підприємств, установ та організацій міста, що є в комунальній власності міста.
Розносились розпорядження міського голови щодо надання відпусток в особові справи працівників міської ради та керівників підприємств, установ та організацій міста, що є в комунальній власності міста.
Вносились записи в трудові книжки працівників міської ради та керівників підприємств, установ та організацій міста, що є в комунальній власності міста.
Протягом 2023 року подано скан-копії 44 трудових книжок на портал електронних послуг Пенсійного фонду України, з них 30 трудових книжок працівників, що перебувають у трудових відносинах з Сокальською міською радою, 14 - трудових книжок керівників закладів освіти. Окрім того внесено електронні записи, що призначення, звільнення, переведення, присвоєння чергового рангу посадовим особам ОМС на портал електронних послуг Пенсійного фонду України, з доданням від сканованих копій підтверджуючих документів.
Велася робота щодо військового обліку військовозобов’язаних і призовників, відповідно до Закону України "Про військовий обов’язок і військову службу" від 25 березня 1992 року та Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року №1487 "Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів ".
Протягом звітного періоду велися наступні журнали та книги:
журнал обліку видачі трудових книжок і вкладок до них працівників апарату міської ради та її виконавчих органів;
журнал обліку видачі трудових книжок і вкладок до них керівників установ комунальної власності міста, прийнятих за контрактом;
журнал реєстрації розпоряджень з особового складу працівників апарату міської ради та її виконавчих органів;
журнал реєстрації розпоряджень з особового складу керівників установ комунальної власності міста;
журнал реєстрації розпоряджень про надання відпусток, відряджень та ін. працівникам апарату міської ради та її виконавчих органів;
журнал реєстрації розпоряджень про надання відпусток, відряджень та ін. керівникам установ комунальної власності міста
журнал обліку особових справ.
Постійно ведеться робота з ведення особових справ працівників міської ради та приведення їх у відповідність до Порядку ведення особових справ.
Працівники відділу кадрової роботи виконували різноманітні додаткові доручення та завдання.
Постійно надаються консультації працівникам апарату Сокальської міської ради та її виконавчих органів з кадрових питань, а також керівникам закладів освіти та комунальних підприємств, установ та організацій, що перебувають у комунальній власності громади.
Юридичний відділ
Міською радою вживались заходи щодо захисту майнових та немайнових інтересів громади у судовому порядку. Зокрема за звітний рік Сокальською міською радою, а також органами прокуратури в її інтересах, заявлено 8 позовів на загальну суму близько 100 тис. грн.
Позовні вимоги стосувались стягнення заборгованості за користування комунальним майном, відшкодування збитків завданих навколишнім природним середовищем, розірвання договорів оренди з недобросовісними орендарями, припинення діяльності громадських формувань та визнання за громадою права власності на майно тощо.
На даний час судами задоволено 5 позовів на загальну суму близько 100 тис. грн., з них фактично стягнуто в бюджет громади 28 тис. грн. На решту суми рішення судів, що набрали законної сили, направлені на примусове виконання до органів державної виконавчої служби.
Адмінкомісією розглянуто 12 справ про адміністративні правопорушення, накладено 5 штрафів на загальну суму 21 тис. грн., усі з яких стягнуто в бюджет громади.
До Сокальської міської ради за звітний період подано близько 60 позовів, які в більшості носили немайновий характер та стосувались визнання прав на спадщину, встановлення юридичних фактів, визнання осіб недієздатними та встановлення опіки над ними.
Військово-облікове бюро
На протязі 2023 року  відділом військового обліку було отримано 85 розпоряджень .  Вручено 96 повісток  особисто , на 751  військовозобов"язаного написано акти про не вручення повістки.
На обліку  знаходиться  - 11599 військовозобов"язаних з них:                   462 чол.– офіцери, 1174 чол.- призовники, 9963 чол.  -  солдати, сержанти.
             Проводилась звірка форми П-2 з обліковими даними   карток первинного обліку. В 2023 році оновлено картки первинного обліку військовозобов"язаних.
Архівний відділ
Архівний відділ у 2023 році працював відповідно до Законів України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні». У своїй роботі керувався основними Правилами роботи державних архівів України, Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, Положенням про архівний відділ Сокальської міської ради.
Відповідно до власних повноважень відділ також здійснює централізоване тимчасове зберігання архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних осіб, та інших архівних документів, що не належать до НАФ.
Утворена експертна комісія та розроблено Положення про експертну комісію з проведення експертизи цінності документів Сокальської міської ради, для централізованого державного обліку документів, складено паспорт архівного відділу.
Станом на 01 січня 2024 року у відділі зберігаються документи з кадрових питань (особового складу) 19 (колишніх сільських рад) старостинських округів документи з особового складу Шарпанецької початкової школи та чотирьох колгоспів с. Переспа Колгосп «Світанок», Селянська спілка «Світанок», ТзОВ « Світанок», с. Тартаків Колгосп «Зоря комунізму», «Тартаківський», Селянська спілка «Тартаківська»,  Приватна агрофірма «Зоря», с. Перв’ятичі колгосп імені газети «Правда», Селянська спілка «Колос», Приватна агрофірма «Колос», с. Боб’ятин колгосп «Перемога», Селянська спілка «Перемога», ТзОВ «Перемога», загалом 25 фондів у кількості 2457 одиниць.
Архівним відділом прийнято 116 заяв від громадян, надано 177 довідок соціально-правового характеру щодо підтвердження трудового стажу та заробітної плати, для призначення та перерахунку пенсій згідно із Законом України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».
Було надано відповіді на 2 адвокатські запити.
Працівниками відділу контрольно-перевірочної роботи №2 Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області, було проведено 59 позапланових перевірок щодо відповідності даних довідок, які були надані архівним відділом.
 
Отже, станом на сьогодні є досить непроста ситуація з технічним та програмним забезпеченням працівників міської ради, з недостатнім кадровим забезпеченням. А саме, вкрай необхідно збільшувати штат працівників та створювати ряд додаткових підрозділів таких як відділ цифрового розвитку, цифровізації та комунікацій з громадськістю, відділ економічного розвитку та інвестицій, господарську службу, збільшувати кількість працівників військово – облікового бюро, та спеціалістів відділу «Служба у справах дітей», головний спеціаліст з питань запобігання корупції тощо.
Вцілому 2023 рік для Сокальської територіальної громади був непростим. Сподіваюсь й надалі на успішну співпрацю депутатського корпусу та виконавчого комітету.