ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Грушка М.М.

Доповідач:

Грушка М.М.

Підготував:

Відділ житлово-комунального господарства, комунальної власності, транспорту та благоустрою

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

17.04.2024

ЗАПРОПОНОВАНІ ПОПРАВКИ
ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про затвердження Положення про порядок списання та відчуження майна комунальної власності Сокальської міської територіальної громади

СОКАЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

    ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
XLIII_сесія VIІІ скликання

РІШЕННЯ

 

 
04. 2024 м. Сокаль
     
Про затвердження Положення про порядок списання та відчуження майна комунальної власності Сокальської міської територіальної громади    
 
 






















З метою встановлення єдиних правил списання майна, що перебуває у комунальній власності Сокальської міської територіальної громади, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР, враховуючи висновки постійних депутатських комісій міської ради, Сокальська міська рада, –
 
ВИРІШИЛА:
 
  1. Затвердити Положення про порядок списання та відчуження майна комунальної власності Сокальської міської територіальної громади (додається).
 
  1. Рішення набирає чинності з моменту його опублікування.
 
    3.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань промисловості, підприємництва, житлово-комунального господарства, комунальної власності, енергозбереження та транспорту.
      
       Міський голова                                                      Сергій КАСЯН
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
 
Рішенням ______________ сесії Сокальської міської ради VIIІ скликання
 
________________2024  року
 
Положення про порядок списання та відчуження майна комунальної власності Сокальської міської територіальної громади
 
І. Загальна частина
 
1.1. Положення про порядок списання та відчуження майна комунальної власності Сокальської міської територіальної громади (надалі - Положення) розроблено відповідно до Господарського Кодексу України, Цивільного кодексу України, Законів України “ Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”,  постанов Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 № 1314 “Про затвердження Порядку списання об’єктів державної власності”, від 06.06.2007 № 803 «Про затвердження Порядку відчуження об’єктів державної власності», від 21.08.1998 № 1482 «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності», наказу Міністерства фінансів України від 27.04.2000 № 92 “Про затвердження Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 7 “Основні засоби”, від 12.10.2010 № 1202 “Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі” та інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань управління майна.
1.2. Положення визначає єдині вимоги до порядку списання та відчуження майна комунальної власності Сокальської міської територіальної громади (далі – майно), що перебуває на бухгалтерському обліку (балансі) та використовується:
- установами, організаціями, закладами, що фінансуються із міського бюджету - на праві оперативного управління;
- комунальним підприємствам - на праві господарського відання,
а також майна, переданого в оренду.
Списання майна здійснюється шляхом ліквідації, безоплатної передачі та відчуження (продажу рухомого майна).
1.3. Терміни, що вживаються у Положенні, мають таке значення:
- суб’єкти господарювання - підприємства, установи, організації, що засновані та діють на праві комунальної власності Сокальської міської територіальної громади, а також суб’єкти, у статутному фонді яких частка комунальної власності перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів;
- суб’єкт управління майном - орган, до сфери управління якого входить суб’єкт господарювання, що є підзвітним та підконтрольним цьому органові;
- списання майна - процедура вилучення шляхом ліквідації (знищення) майна з активу у разі його відповідності критеріям, передбаченим цим Положенням;
- відчуження майна - передача права власності на майно юридичним чи фізичним особам за процедурами та у спосіб, що передбачені цим Положенням.
Інші терміни, що використовуються у цьому Положенні, вживаються у значенні, наведеному в законодавчих актах, що регулюють питання правового режиму власності відповідного майна та питання управління майном, його оцінки та бухгалтерського обліку.
1.4. Дія цього Положення не поширюється на списання майна, правовий режим якого встановлюється відповідними законами (житловий фонд, матеріальний резерв, об’єкти цивільної оборони тощо).
 
ІІ. Порядок списання майна комунальної власності Сокальської міської територіальної громади шляхом ліквідації
 
2.1. Списанню підлягає майно, що не може бути в установленому порядку відчужене, безоплатно передане комунальним підприємствам, установам чи організаціям, та щодо якого не можуть бути застосовані інші способи управління (або їх застосування може бути економічно недоцільне), у разі, коли таке майно морально чи фізично зношене, непридатне для подальшого використання суб’єктом господарювання, зокрема у зв’язку з будівництвом, розширенням, реконструкцією і технічним переоснащенням, або пошкоджене внаслідок аварії чи стихійного лиха та відновленню не підлягає, або виявлене в результаті інвентаризації як нестача.
Списання майна, виявленого в результаті інвентаризації як нестача, здійснюється після відшкодування його вартості, крім випадків, коли здійснити таке відшкодування неможливо.
2.2. Списання майна здійснюється суб’єктом господарювання, на балансі якого воно перебуває, відповідно до переоціненої балансової вартості:
- на списання майна первісною (переоціненою) вартістю менш як 60 000 (шістдесят тисяч) гривень за одиницю – за рішенням керівника суб’єкта господарювання відповідно до цього Положення.
- на списання майна первісною (переоціненою) 60 000 (шістдесят тисяч) гривень за одиницю   – на підставі рішення міської ради відповідно до цього Положення. До розгляду сесією Сокальської міської ради питання про надання згоди на списання майна, суб’єкт господарювання надає відповідну інформацію про його списання профільній постійній комісії міської ради.
2.3. З метою отримання згоди на списання майна суб’єкт господарювання подає до міської ради разом із зверненням стосовно списання майна, такі документи:
1) техніко-економічне обґрунтування необхідності списання майна, в якому містяться економічні та/або технічні розрахунки, інформація про очікуваний фінансовий результат списання майна, а також напрямки використання коштів, які передбачається одержати в результаті списання;
2) відомості про майно комунальної власності, що пропонується до списання за даними бухгалтерського обліку, крім об’єктів незавершеного будівництва (додаток 1);
3) акт інвентаризації майна комунальної власності, що пропонується до списання (додаток 2);
4) акт технічного стану майна комунальної власності, затверджений керівником суб’єкта господарювання, на балансі якого це майно знаходиться;
5) відомості про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном комунальної власності, що пропонується списати (разом з відповідними підтвердними документами);
6) відомості про земельну ділянку, на якій розташоване нерухоме майно комунальної власності, із зазначенням напрямків подальшого використання земельних ділянок, які вивільняються, а також копії відповідних підтверджувальних документів, зокрема державного акта на право постійного користування землею, кадастрового плану;
7) відомості про об’єкти незавершеного будівництва, а саме: дата початку і припинення будівництва, затверджена загальна вартість, вартість робіт, виконаних станом на дату припинення будівництва (ким і коли затверджено завдання на проектування, загальна кошторисна вартість проектно-вишукувальних робіт, кошторисна вартість проектно-вишукувальних робіт, виконаних до їх припинення, стадії виконання робіт).
2.4. Рішення про надання дозволу чи відмову в наданні згоди на списання майна приймається протягом 45 робочих днів з дати надходження документів, зазначених у п. 2.3 цього Положення.
Згода на списання майна оформляється у формі рішення сесії, а про відмова в наданні такої згоди – у формі листа.
Рішення про відмову в наданні згоди на списання майна приймається у разі, коли:
- майно не відповідає вимогам, визначеним у пункті 2.3 цього Положення;
- суб’єкт управління визначив інші шляхи використання майна, що пропонуються до списання;
- суб’єкт господарювання подав передбачені цим Положенням документи з порушенням установлених вимог, а також коли в документах наявні суперечності;
- у техніко-економічному обґрунтуванні доцільності списання майна відсутні економічні та/або технічні розрахунки, що підтверджують необхідність списання майна.
2.5. Для розгляду документів, підготовки пропозицій щодо списання та відчуження майна розпорядженням міського голови утворюється комісія з питань списання та відчуження майна Сокальської міської територіальної громади, а також затверджується регламент роботи створеної комісії.
У разі потреби комісія з питань списання та відчуження майна Сокальської міської територіальної громади може провести додатковий огляд майна, що пропонується до списання та відчуження.
2.6. Для встановлення факту непридатності майна комунальної власності Сокальської міської територіальної громади і встановлення неможливості або неефективності проведення його відновного ремонту чи неможливості його використання іншим чином, а також для оформлення документів на його списання наказом керівника суб’єкта господарювання створюється комісія у складі:
- керівника або його заступника (голова комісії);
- головного бухгалтера або його заступника (в установі, де штатним розписом посада головного бухгалтера не передбачена, - особи, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку);
- керівників відділів або інших працівників бухгалтерії, які обліковують майно;
- працівників відповідного профілю або інших досвідчених працівників суб’єкта господарювання, які добре знають об’єкти, що підлягають списанню.
Повноваження з визначення непридатності майна можуть бути надані щорічній інвентаризаційній комісії.
Розпорядження  міського голови про створення комісії поновлюється щорічно або за потреби.
Для участі в роботі комісії із встановлення непридатності майна, що перебуває під наглядом державних інспекцій, запрошується представник відповідної інспекції, який підписує акт про списання або передає комісії свій письмовий висновок, який додається до акта.
2.7. Комісія суб’єкта господарювання:
1) проводить в установленому законодавством порядку інвентаризацію майна, що пропонується до списання, та за її результатами складає відповідний акт;
2) проводить обстеження майна, що підлягає списанню, використовуючи при цьому необхідну технічну документацію (технічні паспорти, відомості дефектів та інші документи), а також дані бухгалтерського обліку;
3) визначає економічну (технічну) доцільність чи недоцільність відновлення та/або подальшого використання майна і вносить відповідні пропозиції про його ліквідацію;
4) установлює конкретні причини списання майна: фізична зношеність, моральна застарілість, непридатність для подальшого використання суб’єктом господарювання, зокрема у зв’язку з будівництвом, розширенням, реконструкцією і технічним переоснащенням, або пошкодження внаслідок аварії чи стихійного лиха та неможливість відновлення, або виявлення його в результаті інвентаризації як нестачі;
5) установлює осіб, з вини яких трапився передчасний вихід майна з ладу (якщо такі є);
6) визначає можливість використання окремих вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів об’єкта, що підлягає списанню і проводить їх оцінку;
7) здійснює контроль за вилученням із списаного майна придатних вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, а також вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, визначає їх кількість, вагу та контролює здачу на склад і оприбуткування на відповідних балансових рахунках;
8) визначає вартість майна, що підлягає списанню внаслідок безоплатної передачі;
9) складає відповідно до законодавства акти на списання майна за встановленою типовою формою.
2.8. За результатами роботи складається протокол засідання комісії, до якого додаються:
1)   акт інвентаризації майна, що пропонується до списання;
2)   акти технічного стану майна, що пропонується до списання;
3)   акти на списання майна;
4) інші документи (копія акта про аварію, висновки відповідних інспекцій, державних органів тощо (за наявності).
У протоколі засідання комісії зазначаються пропозиції щодо шляхів використання майна, списання якого за висновками комісії є недоцільними, заходи з відшкодування вартості майна, в результаті інвентаризації якого виявлена нестача, чи розукомплектованого.
Протокол засідання комісії підписується всіма членами комісії. У разі незгоди з рішенням комісії її члени мають право викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.
В актах технічного стану майна зазначаються рік виготовлення (будівництва) майна, дата введення в експлуатацію, обсяг проведеної роботи з модернізації, модифікації, добудови, дообладнання і реконструкції, стан основних частин, деталей і вузлів, конструктивних елементів.
В акті на списання майна детально зазначаються причини його списання та робиться висновок про економічну (технічну) недоцільність та/або неможливість відновлення майна.
У разі списання майна, пошкодженого внаслідок аварії чи стихійного лиха, до акта на його списання додається належним чином завірена копія акта про аварію, в якій зазначаються причини, що призвели до неї.
Протокол засідання комісії, акт інвентаризації, акти на списання майна та технічного стану затверджуються керівником суб’єкта господарювання.
2.9. Розбирання та демонтаж майна, що пропонується до списання, проводиться тільки після прийняття сесією Сокальської міської ради рішення про надання згоди (згідно з цим Положенням) на списання майна згідно з абз. 2 п. 2.2 відповідно до Положення (крім випадків пошкодження майна внаслідок аварії чи стихійного лиха).
2.10. Розбирання, демонтаж та списання майна, а також відображення на рахунках бухгалтерського обліку фактів проведення відповідних господарських операцій згідно з цим Положенням забезпечується безпосередньо суб’єктом господарювання, на балансі якого перебуває майно.
2.11. Усі вузли, деталі, матеріали та агрегати розібраного та демонтованого обладнання, придатні для ремонту іншого обладнання чи для подальшого використання, а також матеріали, отримані в результаті списання майна, оприбутковуються з відображенням на рахунках бухгалтерського обліку запасів.
Непридатні для використання вузли, деталі, матеріали та агрегати, оприбутковуються як вторинна сировина (металобрухт тощо).
2.12. Оцінка придатних вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, отриманих в результаті списання майна, проводиться відповідно до законодавства.
2.13. Вилучені після демонтажу та розбирання майна вузли, деталі, матеріали та агрегати, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння,  підлягають здачі суб’єктам господарювання, які провадять діяльність із збирання та первинної обробки брухту і відходів дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння на підставі ліцензій, одержаних відповідно до вимог Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
2.14. Забороняється знищувати, здавати в брухт з кольорових і чорних металів техніку, апаратуру, прилади та інші вироби, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, без попереднього їх вилучення та одночасного оприбуткування придатних для подальшого використання деталей.
2.15. Кошти, що надійшли в результаті списання майна залишаються у розпорядженні суб’єктів господарювання.
2.16. Суб’єкти господарювання, на балансі яких перебувало майно, подають у місячний термін після закінчення процедури розбирання, демонтажу та оприбуткування звіт про списання майна комунальної власності (додаток 3).
2.17. Процедура списання майна вважається закінченою з моменту подання суб’єктом господарювання звіту про списання майна.
2.18. Керівник суб’єкта господарювання та члени комісії забезпечують згідно із законодавством подання суб’єкту управління достовірних матеріалів, передбачених цим Положенням.
 
 
ІІІ. Порядок списання майна комунальної власності Сокальської міської територіальної громади шляхом безоплатної передачі
 
3.1. Безоплатна передача майна комунальної власності Сокальської міської територіальної громади з балансу одного суб’єкту господарювання комунальної власності на баланс іншого суб’єкту господарювання комунальної власності здійснюється за погодженням сторін та згода на списання майна оформляється у формі рішення виконавчого комітету Сокальської міської ради.
3.2. Безоплатна передача майна комунальної власності Сокальської міської територіальної громади з комунальної власності у державну власність здійснюється згідно з вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 21.09.1998 № 1482 «Про передачу об`єктів права державної та комунальної власності» з дозволу міської ради.
 
ІV. Порядок списання майна комунальної власності Сокальської міської територіальної громади шляхом відчуження
(продажу рухомого майна)
 
4.1. Відчуження рухомого майна суб’єктів господарювання комунальної власності проводиться безпосередньо суб’єктом господарювання після отримання на це дозволу сесії міської ради.
4.2. Для розгляду питання про відчуження рухомого майна комунальної власності Сокальської міської територіальної громади, згідно з цим Положенням суб’єкту господарювання необхідно подати Сокальській міській раді такі документи:
- звернення суб’єкта господарювання, в якому надати техніко-економічне обґрунтування доцільності відчуження основних засобів (рухоме майно) та напрямки використання коштів (з обов’язковим визначенням впливу відчуження майна на цілісність майнового комплексу);
- погодження виконавчого органу міської ради, в підпорядкуванні якого знаходиться підприємство - заявник;
- акт про оцінку вартості основних фондів (засобів), що підлягають відчуженню за даними бухгалтерського обліку на дату оцінки (додаток 4);
- акт інвентаризації основних фондів (засобів), що пропонуються до  відчуження (додаток 5);
- акт технічного стану майна, складений на дату оцінки та затверджений керівником суб’єкта господарювання;
- звіт про експертну оцінку вартості основних засобів (рухоме майно);
- за наявності заборгованості з виплати заробітної плати – відомості про загальну суму заборгованості із заробітної плати і графік погашення такої заборгованості, а також про наявність у підприємства заборгованості за податками і зборами (обов’язковими платежами) до бюджетів та державних цільових фондів.
За вимогою міської ради заявник подає додатково інформацію та документи, необхідні для прийняття обґрунтованого рішення.
4.3. Початкова ціна продажу основних засобів (рухоме майно) визначається на підставі висновку зі звіту про оцінку основних засобів (рухоме майно), який виготовляється суб’єктом оціночної діяльності відповідно до нормативно-правових документів, які діють на момент її проведення.
4.4. Після проведення оцінки суб’єктам господарювання забороняється здійснювати дії щодо об’єкта відчуження, які можуть призвести до зміни його вартості. Висновок про вартість основних засобів (рухоме майно) дійсний до закінчення строку дії дозволу сесії міської ради на відчуження основних засобів (рухоме майно).
4.5. Термін прийняття рішення про надання чи відмову в наданні дозволу щодо відчуження основних засобів (рухоме майно) становить 45 робочих днів від часу надходження до міської ради повного комплекту документів, потрібних для прийняття відповідного рішення.
4.6. Відчуження основних засобів (рухоме майно) шляхом їх продажу здійснюється виключно через біржі на аукціоні.
Відчуження майна через біржі здійснюється відповідно до Закону України «Про товарні біржі».
4.7. Кошти, одержані внаслідок відчуження основних засобів (рухоме майно), спрямовуються відповідно до вимог діючого законодавства.
4.8. Суб’єкти господарювання зобов’язані подати міській раді протягом 30 календарних днів з моменту реалізації майна звіт за результатами відчуження основних засобів (рухоме майно) та використання коштів   (додаток 6).
 
 
V. Особливості списання майна, переданого в оренду
 
5.1. Списання майна, переданого в оренду, за умови наявності відповідних умов в договорі оренди та відповідно до цього Положення здійснюється орендарем за погодженням з орендодавцем, згодою сесії міської ради.
5.2. Для розгляду питання про надання згоди на списання майна, переданого в оренду, орендар надає міській раді такі документи:
1) звернення з техніко-економічним обґрунтування необхідності списання майна комунальної власності;
2) відомості про майно комунальної власності, що пропонується до списання за даними бухгалтерського обліку, крім об’єктів незавершеного будівництва (додаток 1);
3) акт інвентаризації майна комунальної власності, що пропонується до списання (додаток 2);
4) акт технічного стану майна комунальної власності, затверджений керівником суб’єкта господарювання, на балансі якого це майно знаходиться;
5) акт на списання майна комунальної власності (основних засобів);
6) довідку щодо використання амортизаційних відрахувань.
5.3. Списання майна, переданого в оренду, нарахований знос на яке менш як 100 відсотків, здійснюється за умови донарахування орендарем амортизації на це майно за рахунок прибутку, що залишається у його розпорядженні. Амортизаційні відрахування використовуються надалі відповідно до умов договору оренди (чинного законодавства).
5.4. Матеріальні оборотні активи, отримані в результаті списання майна, переданого в оренду, використовуються відповідно до умов договору оренди, на необоротні активи (у частині основних засобів) включаються до складу орендованого майна.
 
 
VІ. Прикінцеві положення
 
6.1. Керівник суб’єкта господарювання організовує та забезпечує дотримання процедури списання майна відповідно до цього Положення.
6.2. Керівники суб’єктів господарювання несуть відповідальність згідно з чинним законодавством за цільове використання коштів, отриманих від реалізації основних засобів (рухоме майно), та за достовірність інформації, наданої міській раді та її виконавчому комітету.
6.3. Контроль за використанням коштів, отриманих від продажу основних засобів (рухоме майно), покладається на керівника підприємства, установи, організації.
 
 
 
Секретар міської ради                                                                           Ігор Сидор
 
 
Додаток 1
до Положення про порядок списання та відчуження майна комунальної власності Сокальської міської територіальної громади
(розділи ІІ, V)
 
ЗАТВЕРДЖУЮ
_________________________________
(посада керівника суб'єкта господарювання)
_________________________________
(підпис)  (ініціали та прізвище)
______ __________________ 20____ р.
м.п.
 
ВІДОМІСТЬ
про майно комунальної власності, що пропонується до списання ‘
станом на  ____ _____________ 20____ р.
 
№ п/п Найменування об’єкту Рік випуску, дата введення в експлуа-
тацію
Номер об’єкта Інформація про проведення модернізації, модифікації, добудови, реконструкції Вартість здійснених капітальних інвестицій
(грн.)
Первісна (переоці-нена) вартість
(грн.)
Сума нарахова-
ного зносу
(грн.)
Балансова (залишкова) вартість
(грн.)
інвентарний заводський паспортний
                     
 
Усього
 
Дані про дорогоцінні метали ___________________________________________
                                                             (подаються у разі їх наявності за кожним об'єктом)
 
 
 
 
Головний бухгалтер     _____________                   ______________________
                                            (підпис)                                         (ініціали та прізвище)
 
 
 
 
 
Секретар міської ради                                                                                Ігор Сидор
 
 
Додаток 2
до Положення про порядок списання та відчуження майна комунальної власності Сокальської міської територіальної громади (розділи ІІ, V)
ЗАТВЕРДЖУЮ
_________________________________
(посада керівника суб'єкта господарювання)
_________________________________
(підпис)  (ініціали та прізвище)
______ __________________ 20____ р.
м.п.
АКТ
інвентаризації майна комунальної власності,
що пропонується до списання
_____________________________________________________________________________
(найменування суб'єкта господарювання та його місцезнаходження (цеху, дільниці тощо), де проводилась інвентаризація)
 
На підставі наказу (розпорядження) від __ _______ 20__р. № _____
комісією у складі:
____________________________________________________________________ (посада, прізвище та ініціали членів комісії)
проведено інвентаризацію майна комунальної власності, що пропонуються до списання і відображаються на субрахунку № _______________________
станом на ___ ___________ 20__ р.
Інвентаризацію розпочато ___ ___________ 20__ р.
Інвентаризацію закінчено ___ ___________ 20__ р.
Під час проведення інвентаризації встановлено таке:
№ п/п Найменування об’єкту Рік випуску, дата введення в експлуатацію Номер об’єкта Станом на «__»___20__р. Примітка
інвентарний заводський паспортний Фактично виявлено За даними бухобліку
                 
Усього__________________________________________________________________________
Усього за актом:__________________________________________________________________
(цифрами і словами)
1) загальна кількість об'єктів (фактично)_____________________________________________
(цифрами і словами)
2) на суму, гривень (фактично) _____________________________________________________
(цифрами і словами)
Голова комісії
_______________________     _________       ____________________________________
                       (посада)                                      (підпис)                                     (ініціали та прізвище)
Члени комісії
________________________   _________       ____________________________________
                       (посада)                                      (підпис)                                     (ініціали та прізвище)
 
 
 
Секретар міської ради                                                                                Ігор Сидор
 
 
Додаток 3
до Положення про порядок списання та відчуження майна комунальної власності Сокальської міської територіальної громади
(розділ ІІ)
 
ЗАТВЕРДЖУЮ
_________________________________                                                                                                               _________________________________
(найменування суб’єкта господарювання)                                                                                                                                                  (посада керівника суб'єкта господарювання)
_________________________________                                                                                                               _________________________________
(місцезнаходження суб’єкта господарювання)                                                                                                                                          (підпис)  (ініціали та прізвище)
_________________________________                                                                                                               ______ __________________ 20____ р.
(ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ)                                                                                                  м.п.
ЗВІТ
про списання майна комунальної власності
 
№ п/п Наймену-вання об’єкта Рік випуску, дата введення в експлуа-тацію Інвентарний номер Заводський номер Витрати на списання об’єкта
(грн.)
Оприбутковано в результаті списання Отримано коштів в результаті реалізації матеріалів, сировини тощо (грн.) Напрями використання коштів Документи, що підтверджують отримання коштів
Придатних вузлів та агрегатів Матеріалів сировини Основних засобів Загальна вартість
(грн.)
Кіль-кість Вар-тість Кіль-кість Вар-тість Кіль-кість Вар-тість Кіль-кість Вар-тість
                                   
 
Усього
Голова комісії:         ____________     ______________________
       (підпис)                      (ініціали та прізвище)
Члени комісії:           ____________     ______________________
       (підпис)                      (ініціали та прізвище)
____________     ______________________
       (підпис)                      (ініціали та прізвище)
 
Секретар міської ради                                                                                                                        Ігор СИДОР
 
Додаток 4
до Положення про порядок списання та відчуження майна комунальної власності Сокальської міської територіальної громади
(розділ ІV)
 
ЗАТВЕРДЖУЮ
_________________________________
(посада керівника суб'єкта господарювання)
_________________________________
(підпис)  (ініціали та прізвище)
______ __________________ 20____ р.
м.п.
 
АКТ
про оцінку вартості основних фондів (засобів), що підлягають відчуженню
станом на «___» _____________ 20___ р.
 
 

П/п
Назва інвен­тарного
об'єкта
 
Рік ви­пуску
Номер інвентарн. об'єкта
 
Кількість капітальних ремонтів (дата проведення останнього) Вартість капітальних ремонтів, грн. Балансова (первісна) вартість, грн. Сума нарахованого зношення, грн. Балансова (залишкова) вартість, грн.
Інвен­тарний завод­ський
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1                  
2                  
….                  
Усього:
 
       
 
Відомості про дорогоцінні метали:  (подаються у разі їх наявності за кожним інвентарним об'єктом)
 
 
 
Головний бухгалтер                         _____________________  ___________________________
                                                                      (підпис)                                (прізвище та ініціали)
 
 
 
 
 
Секретар міської ради                                                                            Ігор СИДОР
 
Додаток 5
до Положення про порядок списання та відчуження майна комунальної власності Сокальської міської територіальної громади
(розділ ІV)
 
ЗАТВЕРДЖУЮ
_________________________________
(посада керівника суб'єкта                   господарювання)
_________________________________
(підпис)  (ініціали та прізвище)
______ __________________ 20____ р.
м.п.
 
АКТ
інвентаризації основних фондів (засобів), що пропонуються до відчуження
____________________________________________________________________
найменування об'єкта (суб'єкта господарювання, цеху, дільниці тощо), де проводилась інвентаризація, та його місцезнаходження)
На підставі наказу (розпорядження) від _____ ____________ 20___ р. № ____
комісією у складі_________________________________________________________________
(посада, ініціали та прізвище членів комісії)
проведено інвентаризацію основних засобів, що пропонуються до відчуження і відображаються на субрахунку № _____ на  ____  _________ 20___ р.
Інвентаризацію розпочато _____ _______________ 20__ р.
Інвентаризацію закінчено  _____ _______________ 20__ р.
Під час інвентаризації встановлено:
Найме-
нування
об'єкта
Рік
випуску
Номер об'єкта Обліковується на __ _______ 20__ р. При-
мітка
інвен-
тарний
завод
ський
пас-
порт-
ний
Фактично виявлено за даними бухгалтерського
обліку
кіль-
кість
первісна (переоці-нена) вартість, грн кіль-
кість
первісна
(переоцінена) вартість, грн
                   
Усього + + + +  
 
Усього:
а) загальна кількість одиниць, фактично_____________________________________________
(словами)
б) на суму, гривень, фактично______________________________________________________
(словами)
Голова комісії   _________________________    ______________    ______________________
 (посада)                                (підпис)          (ініціали та прізвище)
Члени комісії:   _________________________    _____________    _______________________
(посада)                                 (підпис)          (ініціали та прізвище)
   _________________________    _____________    ________________________
(посада)                                 (підпис)          (ініціали та прізвище)
 
Секретар міської ради                                                                    Ігор СИДОР
 
Додаток 6
до Положення про порядок списання та відчуження майна комунальної власності Сокальської міської територіальної  громади
(розділ ІV)
 
ЗАТВЕРДЖУЮ
_______________________________________
(посада керівника суб'єкта господарювання)
______________________________________
(підпис)  (ініціали та прізвище)
______ __________________ 20____ р.
м.п.
 
ЗВІТ
за результатами відчуження та використання коштів, отриманих
від продажу основних засобів (рухомого майна)
 

П/п
Назва,
адреса
підприємс-тва
Назва
органу,
який
надав
дозвіл
на
відчуження
Номер
та дата
документа,
яким
був
наданий
дозвіл
Назва,
інвентарний
номер
об'єкта
продажу
Назва,
адреса
посередни-ка з
продажу
Назва,
адреса
фірми
покупця
Номер,
дата
реєстрації
контракту
(договору
купівлі-
продажу)
Сума
коштів,
отриманих від
продажу,
номер
рахунка
Використання
коштів згідно
з  техніко-
економічним
обґрунтуванням
Фактичне
використання
коштів
Примітки
Призна-чення Обсяг Призна-чення Обсяг
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
                           
 
Керівник підприємства  ______________________          _________________________________
 (підпис)                                                        (прізвище та ініціали)
Головний бухгалтер      ______________________         ___________________________________  
М.П.               (підпис)                                                        (прізвище та ініціали)
 
 
Секретар міської ради                                                                                                                                                       Ігор СИДОР